سوء مدیریت انجمن سینمای جوان اردبیل

0
96
سینمای جوان اردبیل
سینمای جوان اردبیل

سوء مدیریت انجمن سینمای جوان اردبیل

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: سوء مدیریت انجمن سینمای جوان اردبیل

🔴بعداز اعلام لیست ۱۰۸ فیلم کوتاه داستانی در بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه تهران که اردبیل هیچ سهمی در این لیست نداشت باعث اعتراضاتی به سو مدیریت انجمن سینمای جوان اردبیل شد.

✅یکروز بعد مدیریت انجمن اعلام کرد که فیلم داستانی” دایان” از تولیدات این دفتر می باشد و ستاد برگزاری اشتباهی دفتر تهران نوشته است!!! هیات تحریره برای شفاف سازی با تماس با ستاد برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران خواستار روشن شدن این ادعا شد.ستاد برگزاری با #تکذیب این ادعا اعلام کرد که فیلمنامه دایان در تاریخ ۹۶/۲/۴ در دفتر تهران به تصویب رسید و اقدام به تولید شد و در تاریخ ۹۷/۲/۳۰ بعداز بازبینی تسویه گردیده و دفتر اردبیل هیچ نقشی در این بین نداشته است و فقط در نامه ای به انجمن دفتر اردبیل نسبت به همکاری های لازم جهت تولید فیلم به جهت قرار داشتن لوکیشن در شهر اردبیل نوشته شده است.

✅سوال اصلی اینجاست که مبنای ادعای مدیر انجمن سینمای دفتر اردبیل که مالکیت فیلم “دایان” را ازآن اردبیل می داند از کجاست؟
✅کاش ادعای خود را نیز با اسناد و مدارک اعلام می کرد نه با فرافکنی که مثلا بخواهد اذهان عمومی را از اصل واقعیت که همان سوء مدیریت است دور نماید.
✅ضمنا اگر قرار بر این است هر فیلمی که در اردبیل ساخته شده است مالکیت فیلم به انجمن سینمای جوان اردبیل خواهد رسید که ادای تازه ی است که مسلما باعث تمسخر محافل فرهنگی و هنری خواهد شد!!

#بحران_سینما_کوتاه_اردبیل

منتظر واکنش مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل نسبت به نابسامانی های مدیریتی انجمن سینمای جوان دفتر اردبیل هستیم.


منبع: اردبیل تایمز

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید