امیر قادری در اولین برنامه سری جدید هفت

0
20
امیر قادری در اولین برنامه سری جدید هفت
امیر قادری در اولین برنامه سری جدید هفت

امیر قادری در اولین برنامه سری جدید هفت | امیر قادری، امشب به‌نخستین برنامه‌ی زنده از سری تازه‌ی “هفت” می‌رود/ امیدواریم این سری، پیش‌رفتِ معناداری نسبت به‌دوره‌های قبلی داشته باشد

امیر قادری در اولین برنامه سری جدید هفت | کافه سینما- سرویس تلویزیون ایران: امیر قادری امشب، به‌نخستین برنامه‌ی زنده از سری تازه‌ی هفت می‌رود. تا پیش از این، آخرین برنامه‌های پخش شده، هم‌زمان با جشنواره‌ی فجر سال گذشته بود. بهروز افخمی مجری و محمد تنکابنی، تهیه‌کننده‌ی این سری از برنامه‌ها هستند.
امیدواریم این سری، پیش‌رفتِ معناداری نسبت به‌دوره‌های قبلی داشته باشد و علاقه‌مندان سینما در ایران را، بیش از گذشته راضی کند. تلاش گروه سازنده، بیش از همیشه است.

ویدئوی این برنامه را در اینجا آورده ایم ببینید و نظراتتون رو برامون بنویسید

یادداشت امیر قادری بر فیلم جیب بر خیابان جنوبی


دوره‌ی جدید برنامه، جمعه‌شب‌ها ساعت یازده، از شبکه‌ی نمایش پخش خواهد شد.

امیر قادری در ۲۲ مرداد ماه ۱۳۵۳ در بیرجند به دنیا آمد. قادری فعالیت مطبوعاتی‌اش را از سال ۱۳۷۹ و در مجلهٔ فیلم به عنوان منتقد فیلم آغاز کرد. او همچنین با نشریه‌هایی چون دنیای تصویر، سینما جهان، ۲۴، شرق، اعتماد و بسیاری از نشریات فرهنگی و سینمایی همکاری داشته‌است. قادری از سال ۱۳۸۹ وب‌گاه کافه سینما را به همراهی علی معلم پایه‌گذاری کرد و از پاییز ۱۳۹۳ و پس از کناره‌گیری علی معلم، به تنهایی عهده‌دار این مسئولیت است.

امیر قادری بارها در تلویزیون و در برنامه‌هایی چون هفت، سینما کلاسیک، سینما ۴ به عنوان منتقد و کارشناس رسانه حضور یافته‌است.

مجموعه کافه کتاب تحت سرپرستی امیر قادری و توسط انتشارات میلکان منتشر شده‌است که از جمله کتاب‌های این مجموعه می‌توان به انتخاب‌های سخت نوشته هیلاری کلینتون اشاره کرد.

قادری همچنین مستند «آقای کیمیایی» که به سینمای مسعود کیمیایی می‌پردازد را ساخته‌ است.

جوایز

امیر قادری در دومین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران به عنوان یکی از ده منتقد برتر سی سال سینمای ایران انتخاب شد. همچنین در دومین جشنواره مطبوعات سینمایی، برای دو اثر «کدام را می‌پسندید؛ دوایی بودن یا جوکر شدن» و «گناه رستگاری»، جایزه بهترین یادداشت سینمایی را کسب کرد.

منبع: سایت کافه سینما

  • روایت فریدون جیرانی، از تماشای فیلم هتل
    روایت فریدون جیرانی، از تماشای دو فیلم پرفروشِ روزِ سینمای ایران / «یک هفته پیش بود که رفتم سینما ملت برای دیدن فیلم «هتل». ساعتی را انتخاب کردم که سالن سینما خلوت‌تر باشد.
  • فروش سینمای ایران، از هزار میلیارد تومان گذشت
    فروش سینمای ایران، از هزار میلیارد تومان گذشت / بنابر اعلام مدیرعامل موسسه سینماشهر فروش سینمای ایران از هزار میلیارد تومان گذشت. این میزان فروش دو ماه زودتر از موعدی که تخمین زده شده‌بود محقق شد.
  • اسامی فیلمهای ارگانی جشنواره فجر امسال
    اسامی فیلمهای ارگانی جشنواره فجر امسال /فارابی، سوره، اوج / فیلم‌های بخش مسابقه‌ی امسال فیلم فجر را کدام ارگان‌ها ساخته‌اند؟ / فیلم‌های بخش رقابتی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در حالی اعلام شده است که ارگان‌های فرهنگی – هنری مجموعا با ۱۹ فیلم در این دوره حضور خواهند داشت.
  • امیر قادری در اولین برنامه سری جدید هفت
    امیر قادری، امشب به‌نخستین برنامه‌ی زنده از سری تازه‌ی “هفت” می‌رود/ امیدواریم این سری، پیش‌رفتِ معناداری نسبت به‌دوره‌های قبلی داشته باشد
  • فروش سینمای ایران در آستانه‌ی هزار میلیارد
    با استقبال از اکران فیلم‌های تازه و فروش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران باید دید فروش گیشه سینماها تا پایان سال به ۱۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید