تماشای موقعیت مهدی با چشمان گریان در اردبیل

0
433
جشنواره فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل
جشنواره فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل

به گزارش وب سایت اردبیل سینما: تماشای موقعیت مهدی با چشمان گریان در اردبیل – به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، هفتمین جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سینما قدس و انقلاب اردبیل با نمایش ۱۶ اثر برگزار می‌شود در روز پنجم جشنواره، به اکران فیلم موقعیت مهدی پرداخت.

تماشای موقعیت مهدی با چشمان گریان در اردبیل – «موقعیت مهدی»؛ فیلمی که تا این لحظه در جدول آرای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر در رتبه دوم است. اثری که اولین کار سینمایی هادی حجازی فر در مقام کارگردانی است و برشی از زندگی شهید مهدی باکری و برادرش حمید باکری را به تصویر می کشد.

موقعیت مهدی در روز پنجم جشنواره در سینما انقلاب اردبیل اکران شد که با استقبال و شور بی نظیر مردم شهیدپرور اردبیل روبرو شد و مردم شهیدپرور اردبیل با چشمانی گریان و با احساساتی فراموش نشدنی به تماشای این فیلم نشستند.

نمایش فیلم موقعیت مهدی در سینما انقلاب اردبیل
نمایش فیلم موقعیت مهدی در سینما انقلاب اردبیل

تماشای موقعیت مهدی با چشمان گریان در اردبیل – در این فیلم هادی حجازی فر کارگردان باسابقه کشورمان سعی کرده تا زندگی مهدی باکری فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا را به زیبایی به تصویر بکشد که در شش پرده این فیلم زندگی این شهید والامقام را پیش روی بینندگان مجسم می‌کند. در حین اکران این فیلم در سینما انقلاب اردبیل، تماشاگران ضمن ادای احترام به شهید مهدی باکری با ابراز احساسات و با چشمانی گریان از این فیلم و سازندگان این فیلم قدردانی و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است در این فیلم، از ظرفیت و پتانسیل هنرمندان اردبیلی همچون ژیلا شاهی و روح الله زمانی و یا از لالایی خوانی مادر مجید عصری و از خود وی در موسیقی این فیلم استفاده گردیده است.

تماشای فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در حالی در سینما و انقلاب و قدس اردبیل در حال اکران است که

پیش از این، فیلم‌های ملاقات خصوصی، خائن کشی و مرد بازنده نیز با استقبال تماشاگران اردبیلی در اکران فیلم‌های فجر روبرو شده بود.



لینک دسته بندی جاری: zaya.io/ramfh

منبع خبر: https://ardebil.farhang.gov.ir

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید