مدیریت پردیس سام توسط هدایت فیلم

0
212
مدیریت پردیس سینمایی شرق تهران توسط هدایت فیلم
مدیریت پردیس سینمایی شرق تهران توسط هدایت فیلم
مدیریت پردیس سام توسط هدایت فیلم

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: مدیریت پردیس سام توسط هدایت فیلم – شهروندان شرق تهران اغلب از نبود پردیس سینمایی باکیفیت در این منطقه پرجمعیت تهران گلایه کرده‌اند و بعد از نیمه‌ تمام ماندن پردیس باران به دلیل مشکلات اقتصادی، حالا هدایت‌ فیلم تصمیم گرفته پردیس سینمایی سام را در شرق تهران به بهره‌برداری برساند.

به تازگی مدیریت پردیس سینمایی سام که بزرگترین پردیس سینمایی خاورمیانه و نخستین پردیس سینمایی شرق تهران است، به هدایت فیلم رسید. در جلسه ای با حضور محمدرضا میقانی و مرتضی شایسته، مالکیت پردیس سام که بزرگترین پردیس سینمایی خاورمیانه است به مرتضی شایسته واگذار شد.

مرتضی شایسته مدیرعامل هدایت فیلم درباره کیفیت این پردیس که در بزرگراه رسالت و بعد از بزرگراه باقری واقع است؛ گفت: این پردیس سینمایی حداقل ۲۵ سالن خواهد داشت و خواهد توانست کمبود سالن در شرق تهران را مرتفع سازد.

شایسته درباره زمان افتتاح پردیس سام بیان داشت: حدودا یک سال تا یک سال و نیم زمان لازم است تا این پردیس به بهره‌برداری برسد و احتمالا اوایل سال ۹۸ پردیس افتتاح خواهد شد.


سینما گردی٬ یکی از بهترین فعالیت های گردشگری هنری در پایتخت به شمار می رود. ظرف یک دهه اخیر٬ سالن های نمایش مدرن و مجهزی با آخرین فناوری روز دنیا در تهران احداث شده که فقط به نقاط شمالی و غرب این کلانشهر محدود نمی شود. از شمال تا جنوب از شرق تا غرب تهران٬ سالن های نمایش خوبی در اختیار عاشقان هنر هفتم قرار گرفته است. تهران بیش از ۵۰ پردیس سینمایی دارد. ما ایرانی ها ٬خیلی کم فیلم و تئاتر و گالری می بینند و این٬ مثل معضل کتابخوانی ضعیف ما٬ تبعات فراوانی برای اقتصاد فرهنگ و هنر دارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید