مصاحبه انتقادی مهندس ابی زاده در برنامه شبهای سینما

0
647
مصاحبه با مهندس ابی زاده در برنامه شبهای سینما
مصاحبه با مهندس ابی زاده در برنامه شبهای سینما

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: مصاحبه انتقادی مهندس ابی زاده در برنامه شبهای سینما – در ششمین شب از برگزاری برنامه اینترنتی شب های سینما در اینستاگرام، مهندس ساسان ابی زاده پای گفتگوی صریح و بی پرده این برنامه نشست.

مهندس ساسان ابی زاده - مالک و مدیر سینما قدس اردبیل
مهندس ساسان ابی زاده – مالک و مدیر سینما قدس اردبیل

در ابتدای برنامه آقای جواد ستونه مجری این برنامه اینترنتی قول یک گفتگوی داغ و کمتر پرداخت شده و بحث شده را داد. در ادامه برنامه در مورد کیفیت و استاندارد سازی سالن نمایش سینما قدس اردبیل سخن به میان آمد.

در بخش مهمی از برنامه، ابی زاده (مالک سینما قدس اردبیل و عضو هیئت مرکزی انجمن سینماداران ایران) در مورد نوع حمایت های اعلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از قبیل دو سالنه کردن سینما قدس اردبیل و بهبود پروژکتور نمایش سینما مسائل و چالش های اساسی را مطرح کرد. در این بخش از برنامه مهندس ابی زاده میزان حمایت اعلام شده توسط سازمان سینمایی را در حد کمتر از ۱۰ درصد هزینه های مورد نیاز برای دو سالنه نمودن سالن سینما قدس اردبیل عنوان کرد و از کسانی که مرتباً با شکایات و ایرادگیری های گاه و بی گاه خود موجبات تعطیلی سینما لاله اردبیل را فراهم کردند صحبت کرد.

در بخش آخر این گفتگو ابی زاده، در مورد عدم برگزاری برنامه هایی از قبیل جٌنگ، کنسرت موسیقی، و تئاتر در سالن های سینمای اردبیل انتقادات قابل توجهی به میان آورد و این عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل را «یک بام و دو هوا»، خواند.

الحق و والانصاف از شرکت ترنج فیلم اردبیل و امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به خاطر برگزاری چنین جلساتی سپاسگزاریم. امیدواریم در طول سال با برگزاری چنین جلسات مشابهی گره های ایجاد شده در فرهنگ و سینمای شهرمان باز شود.

نسخه کامل این مصاحبه هم اکنون در کانال آپارات سینما قدس اردبیل و در کانال تلگرام سینما قدس اردبیل و همچنین در اینستاگرام سینما قدس اردبیل در دسترس خواهد بود.

مصاحبه مهندس ابی زاده در برنامه اینترنتی شبهای سینما

برنامه اینترنتی شبهای سینما
برنامه اینترنتی شبهای سینما

مراسم نکوداشت روز  ملی سینما با حضور هنرمندان ، کارشناسان و مسئولین استان اردبیل  از روز جمعه ۹۹/۰۶/۲۱ همراه با آیتم های مختلف گفتگو ، پخش فیلم ، نقد فیلم ، اخبار و رویداد ها به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و شرکت سینمایی ترنج به مدت ۶ روز و به صورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:
https://t.me/CinemaGhodsArdabil

وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید