افتتاح پردیس نارسیس در شرق تهران

0
201
پردیس سینمایی نارسیس تهران
پردیس سینمایی نارسیس تهران

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: پردیس سینمایی مدرن «نارسیس» همزمان با برگزاری جشنواره سی‌ و نهم فیلم فجر در شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، پردیس سینمایی «نارسیس» نخستین پردیس سینمایی شرق تهران است که در منطقه تهرانپارس واقع شده و همزمان با برگزاری جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر افتتاح خواهد شد.

پردیس «نارسیس» دارای چهار سالن سینما و تئاتر است که مجموعا ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد و علاوه بر طراحی سازه‌ای به‌روز با مدرن‌ترین سیستم تصویر Full HD تجهیز شده و از نظر صوتی نیز مناسب برگزاری کنسرت‌های موسیقی است.

پردیس «نارسیس» همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر افتتاح شده است و حین برگزاری جشنواره و همزمان با کاخ جشنواره، از آثار بخش مسابقه جشنواره رونمایی خواهد کرد.

این پردیس سینمایی تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا با ۳۰درصد ظرفیت سالن‌ها فعالیت‌ خواهد کرد و بلیت فروشی آن نیز فقط به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

مدیریت طراحی و راه‌اندازی پردیس مدرن «نارسیس» برعهده حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و بازیگر پیشکسوت سینما بوده است.

این پردیس سینمایی حد فاصل فلکه سوم و چهارم تهرانپارس، نبش خیابان ۲۰۶ شرقی(خبازی) مجتمع تجاری «نارسیس» طبقات ۴و۵ واقع شده است.


سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بهمن ۱۳۹۹ در تهران برگزار خواهد شد.

در ۱۲ آذر ۱۳۹۹ با انتشار فراخوان کار سی و نهمین دوره فیلم فجر آغاز شد، همچنین ثبت نام از آثار متقاضی حضور در جشنواره از ۱۶ آذر تا ۱۵ دی ۱۳۹۹ بوده است. با پایان مهلت ثبت نام فهرست ۱۱۰ فیلم متقاضی منتشر شد که این دوره برخلاف دوره‌های قبلی بدون هیئت انتخاب تمامی فیلم‌ها از ۲۰ دی داوری خواهند شد. محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر این دوره از جشنواره فجر است.


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://t.me/CinemaGhodsArdabil

وب سایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید