شروع نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲

0
146
فیلم سینمایی گلادیاتور
فیلم سینمایی گلادیاتور

شروع نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲ – وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: ریدلی اسکات در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator 2 در حال انجام است و پس از فیلم Kitbag، به سراغ ساخت دنباله فیلم گلادیاتور خواهد رفت.

سال‌ها است که اخبار ساخت فیلم Gladiator 2 شنیده می‌شود، اما تا به امروز ساخت این فیلم رسما آغاز نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریدلی اسکات اطلاعات جدیدی از وضعیت دنباله فیلم Gladiator را به اشتراک گذاشته است. ریدلی اسکات در مصاحبه با امپایر گفت که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ است و پس از ساخت فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر، به سراغ این فیلم خواهد رفت.

رایدلی اسکات کارگردان فیلم گلادیاتور
رایدلی اسکات کارگردان فیلم گلادیاتور

شروع نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲

– اسکات گفت: «من هم‌اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی گلادیاتور هستم. بنابراین وقتی فیلم ناپلئون را ساختم، فیلم Gladiator 2 آماده تولید خواهد بود.» طبق شایعات منتشر شده، فیلم Kitbag احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و این بدان معنا است که دنباله فیلم Gladiator قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۴ اکران شود. در سال ۲۰۱۸ ددلاین خبری منتشر شد که اسکات در حال ساخت فیلم Gladiator 2 است.

در آن زمان طرفداران متوجه شدند که راسل کرو، بازیگر نقش ماکسیموس قرار نیست بخشی از داستان فیلم باشد، اما گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد. اسکات در پاییز امسال دو فیلم The Last Duel و فیلم House of Gucci را خواهد داشت که قرار است طی هفته‌های آینده اکران شوند.

شروع نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲ – همچنین اپل حق تولید و پخش فیلم Kitbag را خریداری کرده است و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود. فیلم Kitbag قرار است از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود.


💠وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

💠پیچ اینستاگرام سینما قدس اردبیل:

https://www.instagram.com/cinema.ghods

💠کانال تلگرام سینما قدس اردبیل
https://t.me/joinchat/Y6jI0UjzEd1jNzZk

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید