اردبیل، میزبان فیلمهای سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

0
90
فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر
فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: اردبیل، میزبان فیلمهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر – مدیرکل ارشاد اردبیل گفت: ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل و پارس‌آباد به اجرا درمی‌آید و سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل و سینما انقلاب پارس‌آباد میزبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره هستند.

لینک ثابت این پست: https://ardabilcinema.ir/?p=14287

اردبیل، میزبان فیلمهای سی ونهمین جشنواره فیلم فجر – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از فرهنگ و ارشاد استان، عبدالله بحرالعلومی اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد به اجرا درمی‌آید و سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل و همچنین سینما انقلاب پارس‌آباد میزبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره خواهند بود.

سردرب سینما قدس اردبیل
سردرب سینما قدس اردبیل

وی افزود: همه ۱۶ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ ماه در هر سه سینمای یاد شده اکران خواهند شد.

اردبیل، میزبان فیلمهای سی ونهمین جشنواره فیلم فجر – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: فروش بلیت به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و سینماها بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا با حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت خود میزبان تماشاگران خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس‌آباد نخستین تجربه برگزاری این جشنواره را خواهد داشت، اضافه کرد: برنامه جدول اکران فیلم‌ها و خبرهای تکمیلی به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بحرالعلومی ادامه داد: سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر با ۲ فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» اثر کاوه صباغ‌زاده و «بدون همه‌چیز» به کارگردانی محسن قرایی در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد در کاخ جشنواره از روز گذشته آغاز شده است.


سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بهمن ۱۳۹۹ در تهران برگزار خواهد شد.

در ۱۲ آذر ۱۳۹۹ با انتشار فراخوان کار سی و نهمین دوره فیلم فجر آغاز شد، همچنین ثبت نام از آثار متقاضی حضور در جشنواره از ۱۶ آذر تا ۱۵ دی ۱۳۹۹ بوده است. با پایان مهلت ثبت نام فهرست ۱۱۰ فیلم متقاضی منتشر شد که این دوره برخلاف دوره‌های قبلی بدون هیئت انتخاب تمامی فیلم‌ها از ۲۰ دی داوری خواهند شد. محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر این دوره از جشنواره فجر است.


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://t.me/CinemaGhodsArdabil

وب سایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید