واکنش منتقدان به انیمیشن کوکو

0
117
واکنش منتقدان به انیمیشن Coco
واکنش منتقدان به انیمیشن Coco

واکنش منتقدان به انیمیشن Coco – کوکو

وبسایت اردبیل سینما: واکنش منتقدان به انیمیشن Coco – کوکو: این انیمیشن، اولین انیمیشن استودیو Pixar از سال ۲۰۱۵ است که یک دنباله نیست و کاملا یک انیمیشن جدید و اورجینال با داستانی کاملا مستقل است. انیمیشن) The Good Dinosaur دایناسور خوب) هم آخرین انیمیشن پیکسار بود که یک دنباله نبوده و نقدهای نسبتاً متوسطی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد.

واکنش منتقدان به انیمیشن Coco - کوکو
واکنش منتقدان به انیمیشن Coco – کوکو

انیمیشن کوکو یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، اسرارآمیز، فانتزی، ترسناک، کمدی، انیمیشن خانوادگی و موزیکال کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار بوده که کارگردانی و هدایت آن را هنرمند بااستعداد و به‌ نام این کمپانی یعنی لی آنکریچ بر عهده داشته است.

انیمیشن کوکو داستان پسربچه جوانی به نام میگوئل را حکایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند هنرمند مورد علاقه و الگوی خود یعنی ارنستو د لا کروز تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در روز مردگان و در گورستان شروع به نواختن گیتاری می‌کند که متعلق به ارنستو بوده است. پس از آن به‌ صورت اتفاقی او همراه با سگ خود که دانته نام دارد، وارد سرزمین مردگان می‌شود. با اینکه ساکنان این دنیا به دنبال او هستند، اما میگوئل تصمیم می‌گیرد که کروز را پیدا و با او صحبت کند. همچنین در همین میان او با هکتور برخورد می‌کند که قرار است به کمک هم، تاریخچه اسرارآمیز پنهان خانواده میگوئل را پیدا کنند. ولی مسئله‌ای که وجود دارد این است که او باید هرچه زودتر کروز را پیدا کند؛ زیرا اگر میگوئل این دنیا را ترک نکند، برای همیشه تبدیل به اسکلت خواهد شد.

پیترهارت لاب/سانفرانسیسکو کرونیکل

انیمیشن کوکو بهترین و زیباترین اثری بود که استودیو پیکسار و کمپانی والت دیزنی از زمان اکران انیمیشن دایناسور خوب، به روی پرده اکران کرده بودند. زندگی بعد از مرگ شاداب و رنگارنگی که آنها برای بینندگان در نظر گرفتند بسیار زیبا است و تمام تمرکز و توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. اما چیزی که مهم است این است که برتری و فوق‌العاده بودن این انیمیشن در مکان‌های غیر منتظره مشخص می‌شود.

دروتیلور/ پلی لیست

خوشبختانه انیمیشن کوکو که آخرین اثر اورجینال و اولیه استودیو پیکسار است و می‌توان گفت که یکی از بهترین پروژه‌هایی است که آنها تا به امروز تولید کرده‌اند، شما را کاملا به محل متفاوت دیگری می‌برد. از طرف دیگر این انیمیشن توانسته با توجه به اتفاقات و موقعیت ‌های سیاسی حال حاضر، مشکلاتی مطابق با این شرایط را در خود جا دهد و آن‌ها را به طرز جدیدی بیان کند. به همین خاطر است که این اثر حس ویژه‌ای دارد و به‌خوبی می‌تواند آن را به مخاطب منتقل کند.

واکنش منتقدان به انیمیشن کوکو
واکنش منتقدان به انیمیشن کوکو

منتقد سایت خبری نیویورک دیلی نیوز

ممکن است انیمیشن کوکو که آخرین پروژه کارتونی استودیو پیکسار است، آن حجم از خنده‌های با صدای بلندی را که سری انیمیشن داستان‌های اسباب‌بازی در مردم و بینندگان ایجاد می‌کرد کم داشته باشد، اما همین داستان فانتزی‌ای که در آن وجود دارد و اتفاقاتش در مکزیک رخ می‌دهد دلیل بر این نمی‌شود که تا حد امکان اشک مردم را هم خیلی کم در بیاورد. شاید با دیدن این انیمیشن متوجه این موضوع بشوید که به نظر می‌رسد استودیو پیکسار تقریبا هفت دقیقه اول انیمیشن Up (بالا) را تبدیل به یک انیمیشن سینمایی تقریبا ۲ ساعته کرده است.

coco
coco

آدرس وب سایت سینما قدس اردبیل: http://www.Cinemaghods.com

آدرس وبسایت اردبیل سینما: https://ardabilcinema.ir

لینک کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://telegram.me/CinemaGhodsArdabil

لینک اینستاگرام سینما قدس اردبیل: https://www.instagram.com/cinemaghods

لینک کانال ما در سایت آپارات:https://www.aparat.com/cinemaghods

لینک کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw

لینک کانال تلگرام کمپین همه با هم سینما: https://t.me/hame_ba_ham_cinema

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید