فیلمبرداری زندانی‌های ده نمکی پایان یافت

0
31
فیلمبرداری زندانی‌های ده نمکی پایان یافت
فیلمبرداری زندانی‌های ده نمکی پایان یافت
فیلمبرداری زندانی‌های ده نمکی پایان یافت – فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندانی ها» جمعه گذشته در لوکیشنی حوالی منطقه جمکران به پایان رسید.

فیلمبرداری زندانی‌های ده نمکی پایان یافت – به گزارش وبسایت اردبیل سینما: فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندانی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی پس از حدود ۴۰ جلسه جمعه شب گذشته در منطقه جمکران به پایان رسید. با پایان یافتن فیلمبرداری، هم اکنون مراحل تدوین این پروژه سینمایی توسط خشایار موحدیان در حال انجام است.

صداگذاری و ساخت موسیقی «زندانی ها» نیز ظرف روزهای آتی آغاز خواهد شد تا نسخه نهایی این فیلم هر چه زودتر آماده نمایش شود. هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده، رسول نجفیان، امیر نوری بازیگران این پروژه سینمایی هستند.

«زندانی ها» به نویسندگی مسعود ده نمکی مضمونی اخلاقی و اجتماعی با رگه هایی کمدی دارد. ده نمکی خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده داشته است. این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم های پرفروشی چون سه گانه «اخراجی‌ها» و دوگانه «رسوایی» و «معراجی ها» را دارد.

«زندانی‌ها» با موضوع اجتماعی آماده می شود و وقایع آن در تاریخ معاصر می‌گذرد ده‌نمکی مانند دیگر آثار خود در این فیلم نیز به دنبال ارزش‌های فراموش شده و دغدغه‌های انسانی است.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی به این شرح معرفی شدند: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: فرشید احمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، تدوین: خشایار موحدیان، جلوه‌های ویژه ی میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه بصری: سعید خلیلی و عکاس: حسن شجاعی.

منبع: بانی فیلم.


مسعود ده‌ نمکی متولد ۱۳۴۸ در اهر ؛ روزنامه ‌نگار، فعال سیاسی و کارگردان اهل ایران است. بیش از اینکه ده نمکی در عرصه سینما مطرح باشد در سیاست چهره است. او در دهه ۱۳۷۰ از اعضای فعال «انصار حزب الله» بوده‌ است و همزمان با روزنامه ‌نگاری در نشریه «یالثارات» و چند نشریه دیگر، مدت‌ ها به عنوان سردبیر و مدیر مسئول نشریه ‌های «شلمچه» و «جبهه» فعالیت می کرد. وی دانش ‌آموخته رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد است. ده نمکی در دوران «اصلاحات» از منتقدین دولت خاتمی بود. همچنین در آن دوران ده نمکی و «اکبر گنجی» مقالات آتشینی علیه یکدیگر می‎نوشتند. او پیشتر از منتقدین «دولت هاشمی رفسنجانی» بود و با لحنی تند به انتقاد از این دولت ‌ها می‎پرداخت.

وی با زوال دوران اصلاح ‌طلبان که از آن به عنوان دورانی تلخ یاد می‌کند، دو فیلم مستند «کدام استقلال کدام پیروزی» و «فقر و فحشا» را ساخت و سپس همزمان با روی کار آمدن دولت «محمود احمدی نژاد» موفق به ساخت فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها» شد. این فیلم‌ ها با آزادی عمل ارائه شده به وی برای ارائه «کلمات و شوخی ‌های بی‌ سابقه»، به فروش بالایی دست یافت، اما علیرغم همه حرف و حدیث ها جایزه ‌ای در جشنواره فجر دریافت نکرد.

او همچنین رکورددار فروش بلیط در گیشه سینما از حیث مقدار ریالی در ایران است


پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید