شوت پرسپولیس به دروازه لرزان صندوق هنر؟

0
147
باشگاه دولتی پرسپولیس
باشگاه دولتی پرسپولیس

وب سایت اردبیل سینما به نقل از سایت مستقل سینماروزان تقدیم می کند: شوت پرسپولیس به دروازه لرزان صندوق هنر؟ ورود مدیرعامل صندوق هنر به هیات مدیره باشگاه بدهکار قرمز!

باورش سخت است ولی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شده است. در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش به همراه وزرای اقتصاد و دادگستری، اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی و رضا درویش، مدیرعامل اسبق سایپا به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.

صندوق اعتباری هنر
صندوق اعتباری هنر

بیژن ذوالفقارنسب، غلامعلی محمدعلیپور، محمد اسدمسجدی، سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر(!) به همراه رضا درویش به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند و ذوالقارنسب رئیس هیئت مدیره شد.

اینکه چطور میشود مدیر تازه صندوقی به نام هنر که اعضایش با ده‌ها مشکل معیشتی روبرویند وارد هیات مدیره باشگاهی شود که جزو باشگاه‌های بدهکار دولتی است، جای پرسش دارد؟ مجید پوراحمدی در شرایطی مدیر صندوق هنر شده که بدنه هنرمندان در بدترین وضعیت معیشتی پساکرونا قرار دارند و امنیت شغلی‌شان نزدیک به صفر است و حتی بیمه بیکاری ندارند.

شوت پرسپولیس به دروازه لرزان صندوق هنر؟ در این اوضاع بهتر آن بود که روسای صندوق تمام‌وقت به دنبال بهبود مشکلات هنرمندان حرکت کنند نه آن که وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شوند که صدها میلیارد بدهی دارد و همین اواخر از صندوق کارآفرینی و امید برداشت کردند تا بخشی از بدهی‌هایش را بدهند.

شوت پرسپولیس به دروازه لرزان صندوق هنر؟ ماجرا چیست؟ آیا پس از صندوق کارآفرینی، حالا بناست با موجودی صندوق هنر، بدهی‌های پرسپولیس پرداخته شود؟ اگر صندوق هنر آن قدر موجودی دارد که می‌تواند بدهی باشگاه پرسپولیس را دهد چرا برای اعطای یک وام هشت میلیونی به اعضایش بوروکراسی زمان‌بر و فرساینده وجود دارد؟؟

اگر صندوق هنر آن قدر متمول است که می‌تواند مشکلات باشگاه‌های بدهکار بودجه‌خوار را حل کند چرا از اعطای ماهانه یک‌سبدکالای ارزان‌قیمت به اعضای خود عاجز است؟ چرا از راه‌اندازی یک تعاونی مصرف برای اعضا عاجز است؟ چرا از راه‌اندازی یک کلینیک درمانی برای اعضا عاجز است؟ چرا؟

لینک کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=67236

لینک خبر در ایرنا: irna.ir/xjHbZ2

وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

آدرس کانال تلگرام وبسایت اردبیل سینما: https://t.me/+nk5plCo183djODRk


پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید