لئوناردو دی کاپریو شخصیت اصلی فیلم جدید کوئنتین تارانتینو نیست

0
133
لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو دی کاپریو

اطلاعاتی درباره نقش لئوناردو دی‌کاپریو، در فیلم آقای تارانتینو

شباهت‌های پروژه به پالپ فیکشن

لئوناردو دی کاپریو شخصیت اصلی فیلم جدید کوئنتین تارانتینو نیست

به گزارش اردبیل سینما به نقل از گیم‌ اسپات، چندی پیش اعلام شد که لئوناردو دی کاپریو به تیم بازیگران فیلم جدید کوئنتین تارانتینو پیوسته است. حال مشخص شده که او در این اثر نقش شخصیت اصلی را ایفا نخواهد کرد.

اگرچه مدتی است که صحبت  درباره ساخت یک اثر سینمایی در سری فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) توسط کوئنتین تارانتینو وجود دارد، اما شما در هیچ صورتی نباید پروژه بعدی این کارگردان افسانه‌ای را به فراموشی بسپارید. فیلم بعدی تارانتینو که هنوز هیج نامی ندارد، دارای داستانی است که در فصل تابستان رخ می‌دهد و محوریت اصلی آن درباره قتل‌ها و جنایات خانواده منسن است. اگرچه همه ما مطئنیم که داستان این فیلم دارای جنبه‌های مختلف خشونت و قتل‌هایی است که چارلز منسن و پیروانش از روی تفریح انجام می‌دادند، اما هنوز فیلمنامه اصلی این اثر یک راز بوده و هیچ جزئیات و اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

استاد کوئنتین تارانتینو
استاد کوئنتین تارانتینو

یکی دیگر از اسرار فیلم که شاید حتی بزرگ‌تر از داستان فیلم باشد، نقشی است که لئوناردو دی کاپریو در این فیلم قرار است ایفا کند. تقریبا چند روز پیش بود که سایت خبری Deadline به عنوان اولین خبرگزاری اعلام کرد که لئوناردو دی کاپریو بعد از مذاکره و گفتگو بالاخره قبول کرده که در این پروژه به عنوان یک بازیگر، نقشی داشته باشد. اگرچه در ابتدا اعلام شده بود که دی کاپریو قرار است نقش شخصیت یک «بازیگر سالخورده» را در این پروژه ایفا کند، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرگزاری Deadline به تازگی اطلاعات جدیدی از این نقش را منتشر کرده است.

براساس گزارشی که این سایت خبری منتشر کرده، لئوناردو دی کاپریو قرار است نقش یک بازیگر را در این فیلم ایفا کند که قبلا یعنی در سال ۱۹۵۸ تا سال ۱۹۶۳ در برنامه‌ای به نام Bounty Law (شکارچی جایزه بگیر) ایفای نقش کرده است. زمانی که این بازیگر قصد دارد در حرفه خود پیشرفت کرده و جهشی به سمت آثار سینمایی داشته باشد، نتوانست موفق شود. حالا بعد از گذشت چند سال، یعنی در سال ۱۹۶۹ او قرار است در یک برنامه به عنوان ستاره مهمان حضور پیدا کند.

براساس اطلاعات جدیدی که توسط سایت ددلاین منتشر شده، این فیلم دارای صحنه‌هایی است که بیننده را به طرز خیلی واضحی به یاد فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن) تارانتینو می‌اندازد. اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه این قضیه چه معنی‌ای می‌تواند داشته باشد و ما چه نشانه‌هایی از فیلم پالپ فیکشن را در این اثر خواهیم دید، منتشر نشده است. با این حال، با توجه به اینکه فیلم پالپ فیکشن دارای خط داستانی‌ و موضوعات مختلفی است و  هر کدام در خط داستانی متفاوتی رخ می‌دهند، این احتمال وجود دارد که تارانتینو قصد داشته باشد دوباره از این روش استفاده کرده و داستان این اثر خود را هم همانند پالپ فیکشن در چند خط زمانی تعریف کند.

درباره اینکه چه هنرمندان دیگری به جز دی کاپریو در این تیم حضور دارند، لازم به ذکر است که هنوز هیچ خبر دیگری درباره پیوستن بازیگران به این پروژه منتشر نشده و مشخص نیست که اصلا فرد دیگری هم به این تیم پیوسته یا خیر. سابقا، مردم و طرفداران بر این باور بودند که مارگو رابی هم در تیم بازیگران حضور داشته و قرار است نقش شارون تیت را ایفا کند. شارون تیت یکی از کسانی بود که توسط پیروان منسن به قتل رسیده است. علاوه بر دی کاپریو و رابی، خبرگزاری ددلاین بر این باور است که به احتمال خیلی زیاد ممکن است تام کروز هم به بازیگران این اثر بپیوندد.

نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. این فیلم، اولین اثری است که تارانتینو قرار است با همکاری کمپانی سونی پیکچرز آن را بسازد. پس از رسوایی اخیر روسای کمپانی واینستین، کمپانی سونی پیکچرز حقوق ساخت و انتشار فیلم جدید کوئنتین تارانتینو را دریافت کرد. تارانتینو ‌به‌همراه شانون مک‌اینتاش و دیوید هیمن، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

منبع: گیم‌ اسپات

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید