در آستانه اکران فیلم مصادره در سینما قدس اردبیل

0
117
سردرب فیلم مصادره
سردرب فیلم مصادره

در آستانه اکران فیلم مصادره در سینما قدس اردبیل – از دوم فروردین ۹۷ – سینما قدس اردبیل

وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: فیلم سینمایی (کمدی) «مصادره» ساخته مهران احمدی از فردا (۰۲ فروردین ۹۷) روی پرده خواهد رفت. این فیلم در ژانر کمدی بوده و علاوه بر بازیگران خارجی، بازی رضا عطاران نیز در این فیلم درخشان بوده است.

خلاصه داستان:

نام فیلم: مصادره | کارگردان: مهران احمدی | تهیه کننده: محمدحسین قاسمی | سال تولید: ۱۳۹۶ | مدت فیلم: ۹۷ دقیقه | پخش: نیکان فیلم.

ایران خیلی بزرگه اما این وقتی خوبه که ادم بدشانسی نباشی. برای بعضی ها زندگی یه جور قماره… ترکیبی از خوش شانسی و بدشانسی… حالا دیگه فرق نمی کنه توی ایران باشی یا اونور دنیا، یا اینکه ساواکی باشی یا انقلابی، یا با همشهری ات ازدواج کرده باشی یا با یه خواننده آمریکایی… خلاصه هرکی باشی و هرجوری باشی مواظب باش که مصادره در کمین نشسته.

خرید آنلاین بلیت سینما قدس – فیلم مصادره

درباره کارگردان:

مهران احمدی در کودکی به نیشابور کوچ کرده و پس از گذشت مدتی در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشته است. وی در سال ۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. بازی جدی احمدی در فیلم هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او همچنین نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

مشاهده آنونس جدید فیلم سینمایی «مصادره»:

در آستانه اکران فیلم مصادره در سینما قدس اردبیل – برنامه نمایش فیلمها در سینما قدس اردبیل در عکس زیر آورده شده است:

وبسایت اردبیل سینما
وبسایت اردبیل سینما

اکران ویژه فیلم «به وقت شام» در سینما قدس اردبیل

فیلم سینمایی «به وقت شام»
فیلم سینمایی «به وقت شام»

به غیر از فیلم مصادره، فیلم سینمایی «به وقت شام» نیز در سینما قدس اردبیل اردبیل در سانسهای ۱۲ , ۱۴ روی پرده خواهد رفت.


خرید آنلاین بلیت سینما قدس اردبیل نیز مهیا بوده و همشهریان عزیز و علاقه مندان سینما می توانند از طریق سایت و به صورت پرداخت اینترنتی نیز بلیت های فیلم «مصادره» و «به وقت شام» را تهیه فرمایند. لینک خرید اینترنتی در زیر آورده شده است:

خرید آنلاین بلیت سینما قدس – فیلم مصادره

آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید