حضور قطعی «همه می‌دانند» فرهادی در بخش رقابتی کن

0
28

وبسایت اردبیل سینما با افتخار تقدیم می کند: بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار، حضور “همه می‌دانند” اصغر فرهادی، علاوه بر افتتاحیه، در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ هم قطعی شد. علاوه بر بازیگر فیلم، حالا صفحه شخصی اصغر فرهادی هم همراه با یک تصویر از فیلم، خبر از حضور این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن داده است.

حضور قطعی «همه می‌دانند» فرهادی در بخش رقابتی کن
حضور قطعی «همه می‌دانند» فرهادی در بخش رقابتی کن

فیلم «همه می دانند» (به انگلیسیEverybody Knows ) فیلمی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است. این فیلم که هشتمین فیلم بلند فرهادی است به زبان اسپانیایی ساخته شده و بازیگرانی همچون خاویر باردم و پنلوپه کروز در آن ایفای نقش می کنند. همه می‌دانند نخستین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و به عنوان فیلم افتتاحیه نیز به نمایش درخواهد آمد. همه می‌دانند دومین فیلم اسپانیایی زبانی خواهد بود که در تاریخ جشنواره فیلم کن به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب شده‌ است.

پوستر رسمی فیلم «همه می دانند»
پوستر رسمی فیلم «همه می دانند»

خلاصه داستان:

کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار از اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می‌گذارد.

قبلاً نیز نقل شده بود که فیلم فرهادی یا تری گیلیام، دو نامزد نمایش در افتتاحیه کن هستند.


تریلر فیلم همه می دانند:


تریلر فیلم همه می دانند (رسمی)

رسمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید