توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون

0
238
توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون برای فیلم Black Widow
توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون برای فیلم Black Widow

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون – پس از نزدیک به دو ماه اختلاف و شکایت، بالاخره دیزنی توانست با اسکارلت جوهانسون در مورد فیلم Black Widow به توافق برسد و همچنین همکاری آن‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم Black Widow
اسکارلت جوهانسون در فیلم Black Widow

حدود دو ماه پیش بود که اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف از دیزنی برای نقض قراردادش برای اکران آنلاین فیلم Black Widow روی دیزنی پلاس به دادگاه شکایت کرد. طبق این شکایت، جوهانسون اعتقاد داشت که اکران همزمان فیلم بلک ویدو روی دیزنی پلاس باعث کاهش فروش فیلم و در نتیجه کاهش دستمزد او شده است. حالا در جدیدتریناخبار سینما و تلویزیون، دیزنی و جوهانسون به توافق رسمی برای حل ‌و فصل اختلافات میان خود دست پیدا کرده‌اند.

از پوستر های فیلم «بلک ویدو»
از پوستر های فیلم «بلک ویدو»

توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون – هالیوود ریپورتر گزارش داد که اسکارلت جوهانسون و والت دیزنی پس از یک دوره مذاکره به توافقی برای حل اختلافات خود در مورد فیلم Black Widow دست پیدا کردند، اما جزئیاتی از این توافق منتشر نشده است. ددلاین هم گفت از منابع خود شنیده است که دیزنی قرار است بیش از ۴۰ میلیون دلار دیگر به اسکارلت جوهانسون پرداخت کند که البته این مبلغ قرار نیست یک‌جا پرداخت شود. جوهانسون در ماه ژوئیه در شکایت خود اعتقاد داشت که دیزنی فیلم Black Widow را قربانی کرده است تا تعداد کاربران دیزنی پلاس افزایش پیدا کند.

فیلم Black Widow تا به امروز بیش از ۳۷۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین فیلم بلک ویدو ازطریق برنامه Premier Access دیزنی پلاس نیز موفق شده ۱۲۵ میلیون دلار دیگر درآمد کسب کند. بودجه تولید این فیلم دنیای سینمایی مارول حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. در هر حال بسیاری اعتقاد دارند که اگر فیلم Black Widow همزمان با اکران روی دیزنی پلاس اکران نشده بود، احتمالاً فروش بسیار بیشتری را در گیشه تجربه می‌کرد. در یک مقایسه فیلم سریع و خشن ۹ تا به امروز بیش از ۷۱۶.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

البته فیلم بلک ویدو هنوز در کشور چین اکران نشده است. همچنین دیزنی و جوهانسون از ادامه همکاری با یکدیگر خبر دادند و دیزنی در بیانیه منتشر شده گفت که جوهانسون به‌ عنوان تهیه‌کننده و بازیگر همچنان در فیلم Tower of Terror حضور دارد. جوهانسون در بیانیه منتشر شده گفت: «خوشحالم که اختلافاتمان را با دیزنی حل‌ و ‌فصل کردیم. به کارهایی که طی این سال‌ها با هم انجام دادیم بسیار افتخار می‌کنیم و از همکاری هنری خودم با تیم دیزنی بسیار لذت برده‌ام و همچنین منتظر ادامه همکاری با آن‌ها در سالهای آینده هستم.»

آلن برگمن، رئیس هیئت مدیره دیزنی در ادامه اضافه کرد: «بسیار خوشحالم که توانستیم با اسکارلت جوهانسون در مورد اختلافی که برای فیلم Black Widow داشتیم، به توافق برسیم. ما از همکاری ‌هایی که با او در دنیای سینمایی مارول داشتیم، قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری مشترک با او در پروژه‌های آینده از جمله فیلم Tower of Terror هستیم.»

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید