برنامه کامل اولین دوره جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل

0
70
گزارش ایسنا از اولین جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل
گزارش ایسنا از اولین جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل
خبر آرشیوی – تاریخ خبر: ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۲

وب سایت اردبیل سینما: برنامه کامل اولین دوره جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل – برنامه کامل نمایش فیلم های جشنواره استانی فیلم فجر که از ۱۷ تا ۲۵ بهمن ماه جاری در سینما قدس اردبیل برگزار می شود، اعلام شد.

برنامه کامل اولین دوره جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل – دبیر اولین جشنواره فیلم فجر استان اردبیل ظهر جمعه در آغاز دومین روز از این جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام برنامه های این جشنواره طی روزهای آینده افزود: جشنواره استانی فیلم فجر از دیروز با نمایش دو فیلم در اردبیل آغار شده و تا روز جمعه آینده تداوم خواهد داشت.

علی چشمه نور با بیان اینکه در اولین روز این جشنواره فیلم های “دو ساعت بعد؛ مهرآباد” ساخته علیرضا فرید و “قصه ها” کار رخشان بنی اعتماد به نمایش درآمد، متذکر شد: در این جشنواره روزانه دو فیلم در چهار سانس و طی ساعات ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به آغاز دومین روز جشنواره استانی فیلم فجر طی روز جمعه با نمایش فیلم “فردا” کار ایمان افشاریان و مهدی پاکدل تصریح کرد: امروز در دو سانس “خانه پدری” ساخته کیانوش عیاری نیز اکران خواهد شد.

برنامه کامل اولین دوره جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل
برنامه کامل اولین دوره جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل

دبیر اولین جشنواره فیلم فجر استان برنامه این جشنواره را طی روز شنبه ۱۹ بهمن پخش فیلم های “لامپ ۱۰۰” به کارگردانی سعید آقاخانی و “همه چیز برای فروش” کار امیر ثقفی برشمرد و یادآور شد: فیلم لامپ ۱۰۰ در ساعات ۱۴ و ۱۸ و فیلم همه چیز برای فروش در ساعات ۱۶ و ۲۰ پخش می شود.

وی “زمستان آخر” ساخته سالم صلواتی و “شیار ۱۴۳” ساخته نرگس آبیار را فیلم های آماده پخش برای روز یکشنبه ۲۰ بهمن و چهارمین روز جشنواره فیلم فجر اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: دوشنبه ۲۱ بهمن نیز در پنجمین روز جشنواره فیلم های “سیاوشان” کار محمدعلی سجادی و “چند متر مکعب عشق” ساخته جمشید محمودی به نمایش درمی آید.

چشمه نور با اشاره به نمایش فیلم های “ناخواسته” کار برزو نیک نژاد و “خواب زده ها” به کارگردانی فریدون جیرانی طی روز سه شنبه ۲۲ بهمن متذکر شد: روز چهارشنبه ۲۳ بهمن نیز فیلم “کلاشینکف” سعید سهیلی و “آذرشهدخت و پرویز و دیگران” کار بهروز افخمی به روی پرده می رود.

وی برای روز پنجشنبه ۲۴ بهمن، اکران تنها یک فیلم را اعلام کرد و با بیان اینکه اسم فیلم دوم این روز بعدا اعلام خواهد شد، یادآور شد: در این روز فیلم “امروز” ساخته سیدرضا میرکریمی در دو سانس و طی ساعات ۱۶ و ۱۸ به نمایش درمی آید.

دبیر اولین جشنواره فیلم فجر استان فیلم های “شیفتگی” کار علی زمانی عصمتی و “آرایش غلیظ” به کارگردانی حمید نعمت الله را فیلم های مورد نظر برای نمایش در روز جمعه ۲۵ بهمن به عنوان آخرین روز جشنواره عنوان کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تصمیم دبیرخانه جشنواره در خصوص پخش یا عدم پخش فیلم های روز اول این جشنواره که به دلیل عدم رسیدن فیلم ها لغو شده بود، متذکر شد: با توجه به فروش بلیط های روز اول، مصمم هستیم با افزودن یک روز به پایان جشنواره فیلم های “سیزده” کار هومن سیدی و “گنجشکک اشی مشی” کار مشترک درخشنده، فروزش و طالبی نیز برای علاقمندان به نمایش درآید.

منبع: خبرگزاری مهر | تاریخ خبر: ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۲


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل
https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw

وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید