افتتاح سی‌ و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل

0
41
سردرب سینما قدس اردبیل
سردرب سینما قدس اردبیل
در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۶

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: افتتاح سی‌ و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل – معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سی‌ و ششمین جشنواره فیلم فجر ۱۳ بهمن‌ ماه در سینما قدس اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غریب منوچهری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان اردبیل که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:  یکی از فیلم‌های این جشنواره به صورت تک سانس بوده و مابقی فیلم‌های درنظرگرفته شده اغلب در ۳ سانس مختلف اکران خواهد شد.

وی افزود: به دلیل شرایط جوی استان اردبیل، به دنبال جابجایی ساعت اکران فیلم‌هایی که از ساعت ۲۱ درنظر گرفته شده، به ساعت ۲۰ هستیم تا در صورت موافقت با مسؤولان برگزاری جشنواره در تهران ساعت اکران فیلم‌ها در بعداز ظهر ساعات ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۰ درنظر گرفته شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: از ساعت ۱۵ نیز اکران فیلم‌های کوتاه تولید شده داخلی استان اردبیل با باکس ۴۵ دقیقه‌ای انجام خواهد شد.

منوچهری ادامه داد: برای استقبال مناسب هنرمندان و اصحاب رسانه از این جشنواره تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که تلاش خواهیم کرد بلیط حضور در جشنواره برای این قشر فعال و زحمت‌کش فرهنگی به صورت نیم‌بها تعیین شود.
وی یادآور شد: به منظور پوشش مناسب خبری این جشنواره، در ورودی محل اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در سینما قدس اردبیل، محلی برای انجام مصاحبه‌ و گفت‌وگو با کارگردانان، تهیه‌کنندگان و عوامل فرهنگی فعال در برگزاری این برنامه در نظر گرفته شده است.


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید