اختتامیه اولین دوره جشنواره فیلم فجر اردبیل

0
32
جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل
جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل
خبر آرشیوی – تاریخ خبر: ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۲

اختتامیه اولین دوره جشنواره فیلم فجر اردبیل – آیین اختتامیه جشنواره استانی فیلم فجر بدون حضور هنرمندان برگزیده و با معرفی فیلم «شیار۱۴۳» به عنوان فیلم منتخب هنرمندان به کار خود پایان داد.

اختتامیه اولین دوره جشنواره فیلم فجر اردبیل – به گزارش سینماپرس، در مراسم اختتامیه جشنواره استانی فیلم فجر، تجلی حضور و جشنواره فیلم مهر در اردبیل که عصر امروز در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار شد، فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» فیلم برگزیده سی و دومین جشنواره فیلم فجر در اردبیل نیز نظر غالب مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین از میان ۲۰ فیلم منتخب به نمایش گذاشته شده در اردبیل فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

این جشنواره در حالی به پایان رسید که در مراسم اختتامیه قرار بود از عوامل تولید و تهیه فیلم‌های منتخب به صورت ملی دعوت شود که به دلایل مختلف هیچ هنرمند برگزیده این فیلم‌های منتخب در آیین اختتامیه جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل حاضر نشدند و مراسم پایانی بدون حضور آنها برگزار شد.

در این مراسم از چهره فرهنگی استان اردبیل موسی اصغرزاده نویسنده کتاب «فرهنگ عامیانه دارالارشاد اردبیل» که در دو جلد به نگارش درآمده، وحید بیوته تصویربردار فیلم‌های مستند در اردبیل و نامزد دریافت سیمرغ بهترین دستاورد فنی و هنری سی و دومین جشنواره فیلم فجر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. همچنین از مهندس ساسان ابی‌زاده مالک سینمای قدس اردبیل، بهنام شهبازی مدیر سینمای انقلاب اردبیل و رضا جهازی صاحب سینمای حافظ اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: سینماپرس | تاریخ خبر: ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۲


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل
https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw

وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید