آغاز اکران «روزی روزگاری درهالیوود»

0
42
آغاز اکران «روزی روزگاری درهالیوود»
آغاز اکران «روزی روزگاری درهالیوود»

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: آغاز اکران «روزی روزگاری درهالیوود» -فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» با بازی ستاره‌های هالیوودی در اولین روزهای اکران با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم که پنج‌شنبه شب اولین اکران عمومی خود را در بیش از ۳۳۰۰ سالن سینمای آمریکا داشت، به فروش چشمگیر ۵.۸ میلیون دلاری دست یافته و پیش‌بینی می‌شود در سه روز نخست اکران به فروشی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار دست یابد. 

جلسه مطبوعاتی فیلم روزی روزگاری در هالیوود
جلسه مطبوعاتی فیلم روزی روزگاری در هالیوود

آغاز اکران «روزی روزگاری درهالیوود» – نهمین فیلم بلند «تارانتینو» که توزیع آن بر عهده کمپانی سونی است به زودی شمار سالن‌های نمایش خود را در آمریکا به ۳۶۵۹ سالن افزایش می‌دهد و می‌تواند رکورد فروش آغازین تمام ساخته‌های قبلی «تارانتینو» را در هم شکند. پیش‌تر فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» در سال ۲۰۰۹ در هفته نخست اکران ۳۸ میلیون دلار فروخته بود و «جانگو آزادشده» نیز در سال ۲۰۱۲ با فروش ۳۰.۱ میلیون دلار اکران خود را آغاز کرد. 

واکنش‌ها به فیلم جدید تارانتینو در کن
واکنش‌ها به فیلم جدید تارانتینو در کن ۲۰۱۹

البته «روزی روزگاری در هالیوود» به احتمال فراوان در هفته نخست اکران در رتبه دوم جدول هفتگی پرفروش‌ترین‌های سینمای آمریکا قرار خواهد گفت چرا که فیلم-انیمیشن «شیرشاه» به راحتی می‌تواند در دومین هفته اکران به فروشی بیش از ۸۰ میلیون دلار دست یابد. 

این فیلم که نمره بسیار خوب ۸۸ درصد را از سایت «راتن تومیتو» کسب کرده است با نقش‌آفرینی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» درباره گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» است که در اوت ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونتگاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی- فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود. «پولانسکی» برای مدتی به اشتباه تصور می‌کرد که احتمالا «بروس لی» قاتل همسرش بوده است.

«آل پاچینو»، «مارگو روبی»، «کرت راسل»، «داکوتا فانینگ»، «تیم راس» و «بروس درن» ترکیب بازیگران مطرح این فیلم را در کنار «دی‌کاپریو» و «برد پیت» تشکیل می‌دهند.

«روزی روزگاری در هالیوود» اولاین ساخته «تارانتینو» بدون کمک «هروی واینستاین» تهیه‌کننده جنجالی هالیوود است و با هزینه تولید ۹۰ میلیون دلاری، پرهزینه‌ترین ساخته این کارگردان آمریکایی است که گسترده‌ترین اکران عمومی را نیز در مقایسه با سایر آثارش تجربه می‌کند.

از سوی دیگر:

دستمزد لئوناردو دیکاپریو برای فیلم سینمایی روز و روزگاری در هالیوود بر خلاف دستمزد معمولی وی پنج میلیون کاهش پیدا کرد.

دستمزد لئوناردو دیکاپریو برای فیلم سینمایی جدید تارانتینو با عنوان «روز و روزگاری در هالیوود» کاهش یافته است.

براد پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود
براد پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

منابعی به هالیوود ریپورتر گزارش داده اند که این بازیگر که در فیلم تارانتینو نقش یک کارگردان تلویزیون به نام ریک دالتون را دارد، ۱۵ میلیون دلار ثابت دستمزد خواهد گرفت که این مبلغ ۵ میلیون دلار کمتر از دستمزد همیشگی دیکاپریو یعنی ۲۰ میلیون دلار است.

این سایت همچنین اعلام کرد که با وجود کاهش دستمزد ثابت وی، در صورت اینکه این فیلم بتواند انتظارات را در گیشه‌های فروش بر آورده کند،دستمزدش تا ۴۵ میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند.

آدرس وب سایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com


پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید