۳۱ امین کمپین همه باهم سینما

0
10
کمپین همه باهم سینما
کمپین همه باهم سینما

در کمتر از ۲۴ ساعت آینده:

۳۱ امین کمپین همه باهم سینما – سی و یکمین کمپین «همه با هم سینما» در سینما قدس اردبیل برگزار خواهد شد

وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: ۳۱ امین کمپین همه باهم سینما – در کمتر از ۲۴ ساعت آینده؛ سی و یکمین کمپین «همه با هم سینما» در سینما قدس اردبیل برگزار خواهد شد. مؤسسه مطالعات عصر پژوهش با همکاری کافه سینما، سینما قدس اردبیل و امور اجتماعی استانداری اردبیل یک طرح زیبا در جهت تشویق مخاطبان با موضوع توجه به سینما و فرهنگ، طرح کمپین همه با هم سینما برای عموم مردم هنردوست استان اردبیل را برگزار می‌کند.

فیلم به وقت شام
فیلم به وقت شام

برنامه سی و یکم کمپین «همه باهم سینما» با نمایش فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به همت معاونت امور اجتماعی استانداری اردبیل، کافه سینما و سینما قدس اردبیل روز پنج شنبه (۲۳ فروردین ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد.

ساعت نمایش فیلم «به وقت شام» در این کمپین رأس ساعت ۶ بعد از ظهر خواهد بود. لطفا نیم ساعت زودتر نسبت به تهیه بلیت، اقدام نمایید.

معرفی کارگردان فیلم به وقت شام

ابراهیم حاتمی‌کیا (زاده ۱ مهر ۱۳۴۰ در تهران) کارگردان، فیلمنامه ‌نویس، تدوینگر و بازیگر سینمای ایران است. وی دانش ‌آموخته رشته سینما (گرایش فیلمنامه ‌نویسی) از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت‌ های سینمایی خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند در رابطه با سینمای جنگ آغاز کرد. او برای ساخت فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین فیلم‌نامه و کارگردانی را از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. حاتمی کیا تاکنون سه بار برای فیلم‌های آژانس شیشه‌ای، به رنگ ارغوان و به وقت شام موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

فیلم سینمایی «به وقت شام»
فیلم سینمایی «به وقت شام»

همچنین وی برای فیلم ربان قرمز نامزد جایزه صدف طلایی جشنواره فیلم سن‌سباستین شد. در سال ۱۳۹۳ حاتمی کیا یکی از نه سینماگری بود که نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر برای یک عمر فعالیت دریافت کرد. حاتمی کیا در رأی‌گیری از ۵۵ فیلم‌شناس ایرانی به سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از ده فیلم‌ساز برتر تاریخ سینمای ایران شناخته شد و همچنین در نظرسنجی از ۴۳ منتقد برای بهترین کارگردانان پس از انقلاب جزء پنج فیلمساز اول قرار گرفت.


تیزر رسمی فیلم «به وقت شام» را در ادامه ببینید:


عضویت در کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:

لینک عضویت در کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw
لینک عضویت در کانال تلگرام کمپین همه باهم سینما: https://t.me/joinchat/BDdnBkFyZD-AsU7zGSI2JA

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید