پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

0
241
پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد
پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

کوئنتین تارانتینو، کارگردان برنده جایزه اسکار، یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در هالیوود است و همیشه اخبار در مورد پروژه‌های آینده وی مورد توجه قرار گرفته است. امروز پایگاه خبری هالیوود ریپورتر در یک گزاش اعلام کرد که فیلم بعدی این کارگردان در مورد قتل‌های خانواده مانسون بوده و وی از هم‌اکنون با یک‌سری از بازیگران درجه‌یک هالیوود برای حضور در فیلم صحبت‌هایی را انجام داده است.

براساس این گزارش تارانتینو با برد پیت بازیگر ۵۳ساله آمریکایی که پیش از این درسال ۲۰۰۹ با تارانتینو در فیلم “حرامزاده‌های لعنتی” همکاری داشته، مذاکراتی را برای حضور وی در این فیلم که هنوز نامی برای آن مشخص نشده داشته است. همچنین این کارگردان برجسته ظاهراٌ با جنیفر لاورنس، بازیگر برنده جایزه اسکار، نیز صحبت‌هایی را انجام داده.

پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد
پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

هالیوود ریپورتر اعلام کرده که حداقل یکی از بخش‌های فیلم تمرکزش بر روی مرگ شارون تیت، همسر رومن پولانسکی کارگردان متمرکز است کسی که بدست مانسون و گروهش در سال ۱۹۶۹ به قتل رسید. مانسون مغز متفکر روانی و جنایتکاری است که در اوج دوره هیپی، قتل های سریالی زیادی را هماهنگ و ترتیب داده بود. خانواده مانسون در جولای و آگوست ۱۹۶۹ نه نفر از جمله شارون تیت، همسر ۸٫۵ ماهه باردار رومن پولانسکی، کارگردان معروف سینما، را به قتل رساندند. مانسون و گروهش به حبس ابد محکوم شدند.

تمامی مذاکرات فعلاً در مراحل ابتدایی قرار دارند و یک منبع آگاه به هالیوود ریپورتر اطلاع داده است که جینفر لاورنس نقش شارون تیت را ایفا نخواهد کرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری فیلم تابستان ۲۰۱۸ کلید بخورد. آخرین پروژه تاراتینو “هشت نفرت‌انگیز” بود که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و همچنین وی در یک مصاحبه‌ای اعلام کرد که تنها دو فیلم دیگر قبل از بازنشستگی‌اش خواهد ساخت.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید