نقض عدالت با کمپین همه باهم سینما

0
28
اردبیل سینما - سینماهای ایران
اردبیل سینما - سینماهای ایران

وب سایت اردبیل سینما به نقل از ساوالان خبر گزارش داد:نقض عدالت با کمپین همه باهم سینما – در روزهای پرهیاهوی دو سینمای اردبیل برای اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، در یک رفتار ناعادلانه کمپین «همه باهم سینما» در خدمت سینما قدس اردبیل قرار گرفته است.

هر چند در یک تدبیر مناسب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال پخش فیلم‌های منتخب فجر در دو سینمای قدس و انقلاب انجام می‌شود اما به نظر می‌رسد حمایت جانبدارانه از کمپین همه باهم سینما که به نفع سینما قدس اردبیل است، نوعی بی‌عدالتی را در رفتار مدیریت امور اجتماعی استانداری اردبیل و ورزش و جوانان رقم زده است.

نقض عدالت با کمپین همه باهم سینما – در این بین نامه‌نگاری تبعیض‌آمیز مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌مندی از بلیط تخفیف‌دار سینماقدس اردبیل به نیت تماشای فیلم‌های فجر در این سینما تعجب عمومی را به دنبال داشته که چگونه یک مسئول این استان بین دو سینما تبعیض آشکار قائل شده است.

سردرب سینما قدس اردبیل
سردرب سینما قدس اردبیل

مدیر سینما انقلاب اردبیل با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴ فیلم منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در سینما انقلاب و در دو سئانس روزانه در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما برای پنجمین سال متوالی متولی نمایش فیلم‌های منتخب فجر هستیم که روز به روز به استقبال مردم از این آثار افزوده شده و ما تاکنون موفق شدیم ۸ فیلم را در چهار روز گذشته در معرض دید و نمایش علاقمندان قرار دهیم.

بهنام شهبازی خاطرنشان کرد: فیلم‌های منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوان و صداوسیمای مرکز اردبیل در حال برگزاری است که امیدواریم در سه روز باقیمانده ۶ فیلمی که اکران خواهد شد با استقبال بیشتر مردم روبرو شود.

وی در مورد فعالیت کمپین همه باهم سینما گفت: این کمپین را باید از این به بعد کمپین «همه باهم سینماقدس» نامید که برخلاف اظهارنظر متولیان آن این کمپین به هیچ وجه به رونق سینما به ویژه سینما انقلاب کمک نکرده است.

مدیر سینما انقلاب اردبیل افزوود: سینما انقلاب اردبیل کمپین «همه باهم هنر هفتم» را زیرنظر موسسه فرهنگ سینمایی نگاران راه‌اندازی کرده و ما هر هفته روزهای سه شنبه بلیط خود را به صورت نیم‌بها به مردم ارائه می‌کنیم.

شهبازی ادامه داد: در کنار نمایش فیلم‌های منتخب فجر دو فیلم کودک را نیز با نام تورنادو و کاتی و ستاره در چهار سئانس صبحگاهی برای کودکان و خانواده‌ها با ۶۰ درصد تخفیف اکران می‌کنیم.

وی بیان کرد: سینما انقلاب اردبیل با کیفیتی مناسب و آخرین تجهیزات پخش اعم از صداوتصویر و پروژکتورهای لیزری و همچنین سیستم گرمایشی مناسب با ظرفیت ۵۰۰ نفر در خدمت همشهریان است تا آنها در سینما انقلاب اردبیل نظاره‌گر فیلم‌های منتخب جشنواره فجر باشند.

با اینکه سینما انقلاب اردبیل مجهز به استانداردهای مدرن است، اما به نظر می‌‌رسد برخی تبعیض‌ها و رفتارهای ناعادلانه در بین دو سینما فعال اردبیل که سرچشمه آن مدیران امور اجتماعی و ورزش و جوانان اردبیل هستند، باید از بین برداشته شده و مردم با خیال راحت بدون وجود هرگونه دغدغه فکری و رفتارهای جانبدارانه از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود لذت ببرند.

البته باید این نکته را نیز گفت؛ اصلی‌ترین عامل استقبال مردم از سینما در کنار آراستگی خود سالن‌های سینما جنس فیلم‌های اکران شده است و در این بین کمپین «همه باهم سینما» چندان توفیقی در همراهی مردم برای حضور در سینماها نداشته است.

منبعخبر: ساوالان خبر | لینک خبر: اینجا را کلیک کنید


💠کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:
https://t.me/CinemaGhodsArdabil

💠وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید