منتقدان اسکرین دیلی «همه میدانند» را دوست ندارند

0
46
اصغر فرهادی در جشنواره کن 2018
اصغر فرهادی در جشنواره کن 2018

منتقدان اسکرین دیلی «همه میدانند» را دوست ندارند

واکنش ها به فیلم همه می دانند اصغر فرهادی

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: روز گذشته با انتشار جدول به روز شده ستاره های منتقدان اسکرین دیلی دوباره مشخص شد همچنان نویسندگان آن «همه میدانند» را دوست ندارند!

در این فهرست، ساخته جدید اصغر فرهادی به میانگین نمره ۱٫۸ دست یافته و «یومدین» به کارگردانی ای. بی شاکی هم همین نمره را گرفته تا این دو فیلم در جدول ارزیابی منتقدان اسکرین دیلی پایین تر از بقیه بایستند. در این جدول فعلا «جنگ سرد» ساخته پاول پاولیکوفسکی با میانگین ۲٫۹،فیلم «لتو» ساخته کریل صربرنیکوف با میانگین ۲٫۴ ، «ببخشید فرشته» ساخته کریستوف اونور با میانگین ۲٫۳ حائز بیشترین امتیاز شده اند.

فیلم سینمایی همه می دانند اصغر فرهادی
فیلم سینمایی همه می دانند اصغر فرهادی

این در حالی است که فیلم فرهادی در میان منتقدان سایر نشریات و رسانه ها همچنان طرفدار دارد.ضمن اینکه برخی منتقدان به شکل دوپهلویی درباره این فیلم نوشته اند.از جمله پیتر دبزاژ منتقد نشریه ورایتی که در بخش‌هایی از مطلبش درباره فیلم جدید فرهادی نوشت:«فیلم «همه می‌دانند» که برای افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۸ انتخاب شده گرچه ضعیف‌ترین فیلم اوست، اما از عمده فیلم‌های تجاری ساخته شده در اسپانیا، فرانسه و حتی آمریکا بهتر است. این فیلم شبیه بهترین آثار فرهادی از سناریویی ساده بهره می‌برد، جایی که زندگی شخصیت «پنه لوپه کروز» و «خاویز باردم» در فیلم که پیش از این عاشق یکدیگر بودند پس از سال‌ها با یک گذشته حل نشده رو به رو می‌شوند و فیلم به تدریج از زندگی شخصی این دو پرده‌برداری می‌کند».

جشنواره کن از هشتم ماه مه برابر با ۱۸ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا ۱۹ مه (۲۹اردیبهشت) به کار خود پایان خواهد داد. باید دید تا پایان هفته رای منتقدان به فیلم فرهادی تغییر خواهد داشت یا خیر تا میزان شانس آن برای دستیابی به نخل طلا بیشتر مشخص شود.

آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید