معرفی فیلم «مصادره» ساخته مهران احمدی

0
270
سردرب فیلم مصادره
سردرب فیلم مصادره

معرفی فیلم سینمایی «مصادره» ساخته مهران احمدی + تیزر فیلم

برنامه اکران نوروزی سینما قدس اردبیل

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: معرفی فیلم سینمایی «مصادره» ساخته مهران احمدی – مهران احمدی در اولین تجربه کارگردانی خود اولین حضورش در جشنواره فجر را نیز تجربه می‌کند. او به سراغ ساخت یک فیلم کمدی رفته و از بازیگران محبوب و نام‌آشنایی هم در این کار استفاده کرده است.

فیلم سینمایی مصادره
فیلم سینمایی مصادره

مهران احمدی فعالیت هنری خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد. او تاکنون سمت های مختلفی از جمله بازیگری سینما ، تئاتر، تلویزیون و همچنین برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید داشته است. او در آثاری چون «سیزده پنجاه نه»، «خواب های دنباله دار»، «آن جا» و «بیست» به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز همکاری داشته و در فیلم «هیچ»، وظیفه مدیریت برنامه ریزی را نیز برعهده داشته است. سال ۹۲ را می توان سال اوج این بازیگر تاکنون دانست.

وی بازیگری در سینما را با فیلم «آدم» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آغاز کرد و در فیلم بیست از همین کارگردان مورد توجه قرار گرفت. همین امر به همراهی او با کاهانی در چند اثر دیگر نیز منجر شد که از متفاوت ترین آنها می توان به نقش آدمی دوجنسیتی در فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است، اشاره کرد.

فیلم سینمایی مصادره ساخته مهران احمدی
فیلم سینمایی مصادره ساخته مهران احمدی

مهران احمدی در اولین تجربه کارگردانی خود اولین حضورش در جشنواره فجر را نیز تجربه می‌کند. او به سراغ ساخت یک فیلم کمدی رفته و از بازیگران محبوب و نام‌آشنایی هم در این کار استفاده کرده؛ «مصادره» با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، بابک حمیدیان و هومن سیدی یکی از کنجکاوی برانگیزترین فیلم‌های جشنواره امسال است. بازی رضا عطاران در نقش اصلی فیلم را نیز می‌توان برگ‌های برنده احمدی است که از برنده آن دانست. بازیگری که بهترین کمدین این سال‌های سینمای ایران است و قطعا انتظارات از فیلم مصادره را بالا برده است.

تهیه‌کنندگی «مصادره» را محمدحسین قاسمی به عهده دارد که مهران احمدی پیشتر در آثاری چون نفس و شیار۱۴۳ با او همکاری کرده بود. نرگس آبیار، کارگردان سینما و سازنده فیلم‌هایی چون شیار۱۴۳ و نفس و همسر محمدحسین قاسمی هم در این فیلم به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد. فیلمنامه‌ را علی فرقانی نوشته و مصادره در لوکیشن کالیفرنیا جلوی دوربین مسعود سلامی رفته است.

هومن سیدی و رضا عطاران در فیلم مصادره
هومن سیدی و رضا عطاران در فیلم مصادره

هنوز بجز این یک خط خلاصه‌ای از داستان فیلم منتشر نشده: «ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم…» اما شنیده ها حاکی از آن است که عطاران در این فیلم نقش یک مامور ساواکی را بازی می‌کند! با کنار هم گذاشتن این پازل‌، باید انتظار معجون عجیب و غریب اما بامزه‌ای را داشته باشیم. گریم‌های متفاوت بازیگران هم که توسط نوید فرح مرزی طراحی شده، به این گمانه‌زنی دامن می‌زند.

باید منتظر ماند و دید این فیلم که یک کمدی سیاسی محسوب می‌شود از نظر کیفیت و مضمون تا چه حد با کمدی‌های روی پرده متفاوت خواهد بود و نظر مخاطبان جدی‌تر سینما را جلب می‌کند.

سردرب فیلم مصادره
سردرب فیلم مصادره

عوامل فیلم سینمایی «مصادره» عبارتند از: کارگردان: مهران احمدی، نویسنده: علی فرقانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: فرید ناظر فصیحی، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: فائزه گرکانی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: امیر یمینی، مدیر تبلیغات: حامد بارئی طبری، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، عکاس: طاها آبیار، مستند پشت صحنه: رضا رشیدی‌فر، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، مشاورکارگردان: نرگس آبیار، سرمایه گذار: سیدمحمد امامی، جانشین تهیه‌کننده: سجاد پهلوان‌زاده، تهیه‌کننده: محمدحسین قاسمی.


اولین تیزر فیلم سینمایی مصادره در اینجا قابل مشاهده است:


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید