قسمت دوم فیلم سینمایی اکولایزر ساخته می شود

0
329
فیلم سینمایی اکولایزر
فیلم سینمایی اکولایزر

قسمت دوم فیلم اکشن «برابرکننده» یا «اکوالایزر» با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن ساخته می‌شود.

به گزارش اردبیل سینما کمپانی سونی رسما اعلام کرد که فیلم اکشن «برابرکننده» یا «اکوالایزر» با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن، یک قسمت دیگر هم خواهد داشت.

فیلم سینمایی اکولایزر با هنرنمایی دنزل واشنگتن
فیلم سینمایی اکولایزر با هنرنمایی دنزل واشنگتن

شایعه‌های ساخت ادامه داستان این فیلم چند ماه قبل از اکران آن در ماه سپتامبر نیز به گوش می‌رسیدند، اما در نهایت این اجرای بسیار قوی فیلم در باکس‌آفیس و همچنین نتایج فروش دی‌وی‌دی‌های آن بود که توانست کلید ساخت فیلم دوم را با قاطعیت بزند. انتظار می‌رود واشنگتن نقش شخصیت رابرت مک‌کال را در فیلم «برابرکننده ۲» نیز ایفا کند. کلویی مورتز و مارتون سوکاس از هم‌بازی‌های او در فیلم اول بودند.

فیلم «برابرکننده» که بر اساس یک سریال تلویزیونی دهه ۱۹۸۰ ساخته شده است، سال گذشته موفق به کسب ۱۹۲ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی شد. کمپانی ویلج رودشو مسئولیت سرمایه‌گذاری آن را بر عهده داشت و اولین نمایش فیلم در فستیوال فیلم تورنتو بود.

آنتوان فوکوآ که پیش از این در فیلم «روز تمرین» با دنزل واشنگتن همکاری کرده بود، مسئولیت کارگردانی اولین فیلم «برابرکننده» را بر عهده داشت. هنوز مشخص نیست که آیا او برای کارگردانی فیلم دوم نیز بازخواهد گشت یا خیر. او و واشنگتن در پروژه همکاری بعدی‌شان در بازسازی فیلم «هفت خارق‌العاده» محصول کمپانی ام‌جی‌ام کنار هم قرار می‌گیرند؛ پروژه‌ای که علاوه بر آن، این دو را با بازیگر «روز تمرین» یعنی اتان هاوک نیز دوباره متحد می‌کند.

کمپانی سونی علاوه بر اعلام خبر ساخت قسمت دوم فیلم «برابرکننده»، اخباری درباره ساخت یک فیلم انیمیشن جدید «اسپایدرمن» نیز منتشر کرد. فیل لرد و کریس میلر کارگردانان فیلم «لگو» مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید