على سرتیپى همچنان مدیرعامل فیلمیران است

0
62
علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران
علی سرتیپی - رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران

وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: على سرتیپى همچنان مدیرعامل فیلمیران است – روابط عمومی موسسه فیلمیران با انتشار اطلاعیه ای خبر خداحافظی سرتیپی از مدیرعاملی این موسسه را تکذیب کرد. صبح امروز یکی از روزنامه های سینمایی کشور خبری با تیتر «وداع سرتیپی با صندلی مدیرعاملی فیلمیران» منتشر کرد که روابط عمومی موسسه فیلمیران با انتشار اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
بیش از یک دهه از تاسیس مهمترین شرکت پخش فیلم ایران می گذرد، شرکتى که با مهر و همدلى موسسانش راه دشوار موفقیت را در پیش گرفت و با نیت کمک به اعتلاى سینما و با چشم اندازى فراتر از مرزهاى این سرزمین به پخش بهترین آثار سینماى ایران در داخل و خارج از کشور پرداخته است.

علی سرتیپی و سرکار خانم منیژه حکمت
علی سرتیپی و سرکار خانم منیژه حکمت

سربلندى و آوازه امروز فیلمیران، نتیجه استفاده از تجارب نیروهاى متخصص، برخوردارى از هیات مدیره اى با درایت و مدیرعامل مقتدرى است که تلاش هاى تک تک اعضا را براى نیل به هدف مورد نظر همسو کرده است.

و اکنون بعد از گذشت سالها، با وجود شایعه پراکنى و سنگ اندازى همیشگى حسودان و تیره دلان که با عزمى راسخ سعى در نابودى این شرکت داشتند، فیلمیران همچنان با قدرت می تازد و این کار تیمى موفق، رشک برانگیز است.

على سرتیپى همچنان مدیرعامل فیلمیران است – خوش بینانه امیدواریم روزى به این بلوغ برسند که میتوان با تدبیر و هم فکرىِ اشخاصى باسواد و همدل، بالاتر از کسب افتخارات شخصى، به سربلندى یک حرفه رسید. زیرا که راز نهفته در این شرکت، عشق یکان یکانِ اعضایش به سینما و وطن است.

روابط عمومى فیلمیران از این طریق مطلب درج شده در این روزنامه سینمایی را فاقد هرگونه ارزش خبرى دانسته و ضمن ابراز تاسف براى سردبیر و مدیرمسئول این روزنامه این شایعه را قویاً تکذیب می کند.


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید