عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شد

0
78
عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شد
عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شد

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با معرفی عبدالله بحرالعلومی به‌عنوان مدیرکل جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور مسئولین استانی و کشوری در سالن شهدای هنرمندان این اداره کل برگزار شد و در این مراسم از زحمات مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سید ناصر اسحاقی تجلیل به عمل آمد و عبدالله بحرالعلومی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی گردید.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری استان اردبیل بسیار بالا بوده و با توجه به استعدادهایی که در استان است میتوان فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری در تمام زمینه ها را شاهد بود.

وی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل، چهره های ملی و فراملی هستند و آثارشان در سطح کشور و در اقصی نقاط دنیا باعث کسب افتخارات گریده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با این پتانسیل و ظرفیت های فرهنگی و هنری شاهد برگزاری برنامه های فاخر ملی و بین المللی در استان باشیم.

حکم انتصاب عبدالله بحرالعلومی
حکم انتصاب عبدالله بحرالعلومی

در پایان با اعطای حکمی از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط علی غیاثی مدیرکل امور استانهای این وزارتخانه، عبدالله بحرالعلومی به عنوان مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی و از زحمات سید ناصر اسحاقی قدردانی گردید.

وب سایت اردبیل سینما برای آقای بحرالعلومی؛ از پروردگار متعال توفیق روز افزون مسئلت دارد.


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:
https://t.me/CinemaGhodsArdabil

وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید