سعید خانی: شرکت پخش فیلم، تاسیس کردیم

0
134
اخبار سینما - اردبیل سینما
اخبار سینما - اردبیل سینما

سعید خانی: شرکت پخش فیلم، تاسیس کردیم

یک شرکت پخش فیلم جدید تاسیس کردیم/ دغدغه اکران آثار اجتماعی

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: سعید خانی: شرکت پخش فیلم، تاسیس کردیم – سعید خانی با اشاره به اینکه به تازگی دفتر پخش فیلمی با عنوان «خانه فیلم» راه اندازی کرده اند از دغدغه دست اندرکاران این دفتر برای اکران آثار اجتماعی سخن گفت.

سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: من و سیدجمال ساداتیان تهیه کننده سینما به تازگی یک دفتر پخش جدید به نام «خانه فیلم» راه انداخته ایم و فکر می کنم تا آخر سال یکی از شرکت های پخش قوی باشد.

وی با اشاره به اینکه در قدم اول «لونه زنبور» به تهیه کنندگی خودش را پخش کرده اند، توضیح داد: برای ادامه کار هنوز با فیلمی برای پخش به نتیجه نرسیده‌ایم ولی تلاش می کنیم با بررسی، فیلم های خوبی را در راستای دغدغه مان در زمینه حمایت از فیلم های اجتماعی پخش کنیم.

این تهیه کننده سینما افزود: من پیش از این با آقای سعید سعدی در شرکت «نسیم صبا» همکاری می کردم ولی احساس کردم باید با تیم جدید کار کنم و اینطور شد که به همکاری با آقای ساداتیان رسیدم که سابقه خوبی در پخش و مقوله سینما و تبلیغات دارد. شرکت پخش «خانه فیلم» را تاسیس کردیم تا کمی انحصار شکسته شود و بتوانیم با شرکت های دیگر رقابت کنیم ضمن اینکه اساسا دغدغه من و ساداتیان اکران فیلم های اجتماعی است.

خانی بیان کرد: ما در اولین قدم فیلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی بروز نیک نژاد را اکران کردیم چون به نظرم برای پرزنت دفتر خودمان لازم بود یک فیلم بفروش اکران کنیم البته ما در نظر داریم در آینده در کنار فیلم های اجتماعی، فیلم کمدی هم اکران می کنیم.

وی تاکید کرد: در این سال ها جایگاه آثار اجتماعی در سینمای ایران در مقوله پخش از بین رفته و سرمایه‌گذاران بیشتر سراغ دیگر فیلم ها به ویژه آثار کمدی می روند زیرا فیلم کمدی راحت می فروشد. پخش فیلم اجتماعی چندبرابر انرژی می برد و میزان درآمد آن به لحاظ اقتصادی نسبت به فیلم کمدی بسیار کمتر است اما ما به دلیل دغدغه ای که داریم به این سمت رفتیم که امیدواریم بتوانیم در سینمای ایران جایی پیدا کنیم تا فیلم هایی را که حرفی برای گفتن دارند، پخش کنیم.

این تهیه کننده در پایان گفت: بعد از فروش خوب «لونه زنبور» فیلمنامه های زیادی پیشنهاد شد که ما سعی می کنیم دقتمان را بالا ببریم. در حال حاضر نیز مشغول مطالعه یک فیلمنامه اجتماعی از یک فیلم اولی هستم که هنوز نیاز به بازنگری و بازنویسی در بخش هایی از آن دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید