اولین دوره جشنواره فیلم فجر اردبیل

0
52
جشنواره فیلم فجر اردبیل
جشنواره فیلم فجر اردبیل

به گزارش وبسایت اردبیل سینما: اولین دوره جشنواره فیلم فجر اردبیل – علی چشمه نور  در جلسه بررسی پخش فیلم های فجر در استان اردبیل اظهار کرد: امسال ۲۰ فیلم از فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما قدس اردبیل اکران می شود و علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم ها به سینما قدس اردبیل مراجعه کنند.

اولین دوره جشنواره فیلم فجر اردبیل – سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه برای نخستین بار شاهد اکران فیلم های جشنواره فجر در اردبیل  هستیم، افزود: در ۱۰ روز از ۱۶ تا ۲۵ بهمن ماه اکران این فیلم ها در  سینما قدس اردبیل انجام می شود.

وی با بیان اینکه سینما قدس  دارای ظرفیت ۵۵۰ نفری است، بیان کرد: این سینما هر روز در چهار سانس فیلم های جشنواره را پخش می کند که در مجموع ۴۰ سانس می شود، سانس اول نمایش فیلم ها در ساعت ۱۴ است و دیگر ساعت های نمایش فیلم ها به ترتیب در ساعت ۱۶ ، ۱۸ و ۲۰ انجام می شود.

دبیر استانی جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام اسامی این فیلم ها گفت: فیلم”سیزده” به کارگردانی هومن سیدی، “گنجشکک اشی مشی” کار مشترک وحید نیکخواه آزاد، غلامرضا رمضانی و مسعود کرامتی، “دو ساعت بعد مهرآباد” از علیرضا فرید، “قصه ها” به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، “فردا” از ایمان افشاریان و مهدی پاک دل، “خانه پدری” از کیانوش عیاری، “همه چیز برای فروش” از امیر ثقفی، ” لامپ “۱۰۰ از سعید آقا خانی، “ناخواسته” از برزو نیک خواه، “چندمتر مکعب عشق” از جمشید محمودی از جمله این فیلم ها هستند.

وی تصریح کرد: “خواب زده ها” به کارگردانی فریدون جبرانی، “آذر شهدخت پرویز و دیگران” از بهروز افخمی، “امروز” از سید رضا میرکریمی، “آرایش غلیظ” حمید نعمت الله، “شیفتگی” از علی زمانی عصمتی، “کلاشینکف” از سعید سهیلی، “سیاوشان” از محمد علی سجادی ، “شیار ۱۴۳″ از نرگس آبیار، ” آرایش غلیظ ” کاری از حمید نعمت اله و “زمستان آخر” از سالم صلواتی، از دیگر فیلم های این جشنواره هستند.

سرپرست ارشاد اردبیل خبرداد: آئین اختتامیه نخستین ‌جشنواره استانی فیلم فجر در ۲۸ بهمن ماه ۹۲ در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.


منبع: خبرگزاری تسنیم | تاریخ خبر: ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۲


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید