افزایش ٢٠ درصدى فروش فیلمها در بهمن ماه

0
48
علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران
علی سرتیپی - رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: افزایش ٢٠ درصدى فروش فیلمها در بهمن ماه – علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره فروش فیلم بهمن‌ماه در سال جاری گفت: امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از ٢٠ درصد افزایش فروش داشت. فیلم‌های سینمایی در بهمن سال گذشته ٧ میلیارد و ۵١٨ میلیون تومان فروش داشت این درحالی است که فروش فیلم‌ها در بهمن امسال به فروش ١١ میلیارد تومان و ٢٧٠ میلیون تومان است. 

افزایش ٢٠ درصدى فروش فیلمها در بهمن ماه – وی درباره تعداد تماشاگر فیلم‌ها در بهمن‌ماه توضیح داد: سال گذشته در بهمن ماه یک میلیون و ٢١٩ هزار نفر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند. در سال جاری تعداد مخاطبان فیلم‌ها در این ماه به یک میلیون و ۵٨٠ هزار نفر رسید. 

سرتیپی درباره پیش‌بینی فروش فیلم‌‌ها در اسفندماه گفت: در اسفندماه فروش فیلم‌ها به اکران نوروزی فیلم‌ها بستگی دارد اگر اکران فیلم‌های نوروزی زودتر انجام شود شاهد رونق در اسفندماه خواهیم بود اما اگر در اواخر اسفند ماه اکران فیلم‌ها انجام شود فکر نمی‌کنم رونق چندانی در فروش فیلم‌ها در اسفندماه شاهد باشیم. 


علی سرتیپی در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. او لیسانس مدیریت دارد و همچنین مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی پخش «فیلمیران» می‌باشد وی به همراه رسول صدرعاملی، محمدرضا تختکشیان، حمید اعتباریان و غلامرضا موسوی در سال ۱۳۸۴ این مؤسسه را تأسیس کردند.

سرتیپی بجز تهیه‌کنندگی و بازیگری در تولید و پخش فیلم‌هایی همچون پاییزان، دبیرستان، گذشته، یکی بود یکی نبود، معراجی‌ها و رسوایی همکاری داشته است.


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید