بازی تازه بر سر اکران عصبانی نیستم

0
17
اكران فیلم توقیفی «عصبانى نيستم»
اكران فیلم توقیفی «عصبانى نيستم»

بازی تازه بر سر اکران عصبانی نیستم

بازی تازه بر سر اکران «عصبانی نیستم» شورای اکران: پخش‌کننده ندارد/سبحان‌گستر: پخش فیلم برعهده ماست!

ماجرای اکران «عصبانی نیستم» به فیلمی با پایان باز بدل شده است؛ هرگاه بنا میشود این پایان، با اکران فیلم بسته شود مشکلی تازه ایجاد میشود و جلوی اکران را میگیرد.
فیلم سینمایی عصبانی نیستم
فیلم سینمایی عصبانی نیستم

به گزارش سینماروزان در تازه ترین اتفاق، «عصبانی نیستم» نتوانست از ۲۵ بهمن ماه روی پرده برود و شورای صنفی نمایش مدعی شد به دلیل انصراف پخش کننده فیلم نتوانسته اکران شود اما سبحان‌گستر که به تازگی پخش فیلم را برعهده گرفته از آمادگی برای پخش خبر داد!!!

شورای اکران: پخش کننده ندارد

غلامرضا فرجی در پی انتشار مطالبی مبنی براینکه قرار بوده این فیلم از ۲۵ بهمن‌ماه اکران شود ولی مجوز آن صادر نشده است، به «ایسنا» گفت: شورای صنفی نمایش هیچ مشکلی با اکران فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان ندارد اما از آنجا که مؤسسه پخش فیلمیران از پخش و اکران این فیلم انصراف داده است، باید پخش‌کننده جدیدی معرفی و روال اداری آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود.

او افزود: هر فیلمی برای اکران در سینماها باید پخش کننده خود را به سازمان سینمایی معرفی کند و چون درباره فیلم «عصبانی نیستم» پروانه ثبت شده در شورا به نام موسسه پخش فیلمیران است باید پخش کننده جدید معرفی شود تا پس از طی مراحل در مورد مقرر اکران شود.

مدیریت سبحان‌ گستر: آماده برای اکران هستیم

در این اوضاع مدیریت «سبحان گستر/بلیت» که به جای فیلمیران پخش «عصبانی نیستم» را برعهده گرفته از آمادگی خود برای اکران فیلم خبر داده است.‎ این موسسه پخش در اطلاعیه ای آورده است: «سبحان گستر/بلیت» پخش کننده رسمی «عصبانی نیستم!» است که از ظهر روز گذشته کلیه قراردادهای خود با سالن‌های سینما را تحویل شورای صنفی داده بود و ما همچنان در انتظار حواله اکران و اجازه سالن‌های سینما هستیم اما سازمان سینمایی هنوز پاسخی به ما داده نداده است.

‎این موسسه ادامه داد: ما بر اساس پروانه نمایش قانونی این فیلم و نامه امضا شده توسط سه تن از افراد معتبر سازمان سینمایی پخش آن را بر عهده گرفته‌ایم و به هیچ عنوان از حق قانونی خود کوتاه نمی‌آییم.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید