اظهارات پخش کننده فیلم همه می دانند

0
31
خاوییر باردم در فیلم «همه می دانند»
خاوییر باردم در فیلم «همه می دانند»

اظهارات پخش کننده فیلم همه می دانند

مدیر کمپانی ممنتو، پخش کننده فیلم همه می‌دانند، در رابطه با ویژگی‌های هشتمین فیلم اصغر فرهادی صحبت ‌هایی کرد

وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: اظهارات پخش کننده فیلم همه می دانند – الکساندر مالت‌گی، مدیر کمپانی Memento Films Production که پخش فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای در رابطه با ویژگی‌ها و منحصربه‌فرد بودن این فیلم صحبت کرده است. کمپانی Memento Films Production پیش از این هم وظیفه‌ی پخش دو فیلم دیگر اصغر فرهادی به نام‌های «گذشته» و «فروشنده» را بر عهده داشته است. مالت‌گی با اشاره به اینکه فیلم «همه می‌دانند» بلند پروازانه ‌ترین فیلم اصغر فرهادی است در رابطه با این فیلم اسپانیایی ‌زبان گفت:

«همه می‌دانند» نه‌تنها یک فیلم هیجانی جذاب با چندین گره داستانی است، بلکه دارای تیم بازیگری فوق‌العاده‌ای با حضور پنه لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین است. این فیلم آمیزه‌ای از تعلیق و احساس با روایتی قدرتمند است که مطمئنا بیشترین مخاطب را در میان دیگر ساخته‌ های فرهادی خواهد داشت.

اظهارات پخش کننده فیلم همه می دانند
اظهارات پخش کننده فیلم همه می دانند

کمپانی «ممنتو فیلمز» در تاریخ ۱۹ اردیبهشت و یک روز پس از افتتاحیه جشنواره فیلم کن، فیلم همه می‌دانند را در ۳۵۰ سالن در کشور فرانسه اکران خواهد کرد. کمپانی Univesal Picture International هم در ماه سپتامبر (شهریور) این فیلم را در کشور اسپانیا به نمایش درخواهد آورد. فیلم همه‌ می‌دانند که در انگلیسی به نام Everybody Knows و در اسپانیایی به نام Todos los saben شناخته می‌شود، علاوه بر اینکه به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۸ انتخاب شده است، در بخش مسابقه‌ی جشنواره کن هم حاضر خواهد بود. روز گذشته نیز اولین تریلر و پوسترهای فیلم منتشر شدند. شما می‌توانید علاوه بر خواندن خلاصه‌ی داستان فیلم «همه می‌دانند»، اولین تریلر را نیز در زیر ببینید:


خلاصه داستان فیلم «همه می دانند»

کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا باز می‌گردد. در این سفر رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید