نوروز ۹۸ با ۴۰ میلیارد تومان فروش

0
39
سینماهای ایران - اخبار سینماها
سینماهای ایران - اخبار سینماها

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: نوروز ۹۸ با ۴۰ میلیارد تومان فروش – در جریان بررسی اکران نوروز در اولین جلسه مدیران سازمان سینمایی اعلام شد مجموع فروش این فیلمها ۴۰ میلیارد تومان و تعداد مخاطب آنها ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر بوده است. آماری که حکایت از افزایش فروش نسبت به مدت مشابه در سالهای گذشته داشته است.

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی در سال جدید برگزار شد.به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در ابتدای این جلسه که به ریاست حسین انتظامی برگزار شد، سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان گزارشی را از اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده و استقرار سینما سیار در کمپ ها ارائه کرد.

در ادامه رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی مطالبی را در خصوص بودجه سال ۹۸ مطرح کرد و با تاکید انتظامی مقرر شد موسسات جزییات برنامه هایشان را برای اختصاص بودجه اعلام کنند.

فیلم سینمایی رحمان 1400 - برنامه نوروز 1398 سینماهای کشور
فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ – برنامه نوروز ۱۳۹۸ سینماهای کشور

بررسی وضعیت اکران نوروز سومین بحث مطرح شده در جلسه امروز بود که ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت و محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان گزارشی را ارائه کردند.

محمود اربابی با ارائه آماری از ۲۵ اسفند تا ۱۹ فروردین، مجموع فروش را ۴۰ میلیارد تومان و تعداد مخاطب را ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر اعلام کرد و از افزایش فروش و مخاطب نسبت به زمان مشابه سال های قبل خبر داد.


لازم به یادآوری است فروش سینمای ایران در نوروز ۹۶، ۱۶ میلیارد بوده و در نوروز ۹۷، بیش از ۲۱ میلیارد بوده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید