پل خواب درکمپین همه باهم سینما

0
57
هومن سیدی در فیلم سینمایی پل خواب
هومن سیدی در فیلم سینمایی پل خواب

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: پل خواب درکمپین همه باهم سینما – بیست و هفتمین برنامه «کمپین همه باهم سینما» ساعت ۴:۳۰ عصر روز پنجشنبه (۰۵ بهمن ماه ۱۳۹۶) برگزار می شود. بلیت برای اعضای کمپین نیم بها خواهد بود.

پل خواب درکمپین همه باهم سینما – این فیلم، تنها در تاریخ فوق الذکر به صورت تک سأنس روی پرده سینما قدس اردبیل خواهد رفت.


درباره فیلم پل خواب:

کارگردان: اکتای براهنی | تهیه کنندگان: جهانگیر کوثری | سال ساخت: ۱۳۹۳

خلاصه داستان: شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره‌ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می زند.


بازیگران فیلم پل خواب:

ساعد سهیلی، هومن سیدی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی فر، حسام شجاعی.


سایر عوامل:

نویسنده: اکتای براهنی/ مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان فر/ تدوین: سپیده عبدالوهاب/ موسیقی: فردین خلعتبری/ طراح صحنه و لباس: منصوره یزدان جو/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی تیموری/ منشی صحنه: آرزو نیک پور/ صدابردار: رشید دانشمند/ صداگذاری و میکس: امیرحسین قاسمی/ عکاس: سحاب زری باف/ طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری/ آهنگساز: مازیار یونسی / پخش: بامداد فیلم / تاریخ اکران: ۹۶/۱۰/۲۰


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید