معرفی فیلم بمب: یک عاشقانه

0
243
لیلا حاتمی در فیلم بمب: یک عاشقانه
لیلا حاتمی در فیلم بمب: یک عاشقانه

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: معرفی فیلم بمب: یک عاشقانه

نام فیلم: بمب: یک عاشقانه | نویسنده و کارگردان: پیمان معادی | مدت فیلم: ۱۰۰ دقیقه | ژانر: اجتماعی | پخش: نیکان فیلم.


بمب: یک عاشقانه، از روز شنبه ( ۲۴ آذر ماه ۹۷ ) در سینما قدس اردبیل

داستان فیلم:

در میانهٔ سال‌های جنگ و در اوج بمباران‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی امیدبخش زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.

درباره فیلم:

لیلا حاتمی و پیمان معادی در فیلم بمب: یک عاشقانه
لیلا حاتمی و پیمان معادی در فیلم بمب: یک عاشقانه

بمب؛ یک عاشقانه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و پیمان معادی محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلمنامه فیلم «بمب، یک عاشقانه» جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک در سال ۱۳۹۳ دریافت کرده‌است. النی کاریندرو، موسیقی ساز مطرح سینمای جهان، با حضور در پروژه بمب؛ یک عاشقانه، برای نخستین بار موسیقی یک فیلم از سینمای ایران را ساخته‌است.

نمایش فیلم:

بمب یک عاشقانه برای اولین بار از روز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶(سوم فوریه ۲۰۱۸) در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین از اواسط پاییز ۱۳۹۷ به صورت گسترده در سینماهای ایران اکران خواهد شد. بمب یک عاشقانه در بخش جوایز سینمایی جشنواره آسیا پاسیفیک نیز حضور دارد. بمب یک عاشقانه در نخستین حضور بین‌المللی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم بسفر در ترکیه، از روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه ۲۰۱۸ (۰۱ نوامبر ۲۰۱۸)، به نمایش در می‌آید. کانادا با جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو، از روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷(۱۸ نوامبر ۲۰۱۸)، میزبان فیلم بمب یک عاشقانه خواهد بود.

سایر عوامل:

نویسنده و کارگردان: پیمان معادی/ مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری / تدوین: بهرام دهقانی / صدابردار: ایرج شهزادی / طراحی و ترکیب صدا: ایرج شهزادی / موسیقی: النی کاریندرو / طراح صحنه: محسن شاه‌ابراهیمی / طراح لباس: سارا خالدی‌زاده / طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی / برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی افشین‌راد / منشی صحنه: ندا قائدی / عکاس: حبیب مجیدی / جلوه‌های ویژه بصری: محمد لطفعلی / جلوه‌های ویژه میدانی: عباس شوقی / مدیر تولید: وحید مشاری / مجری طرح: مهدی معزی / تهیه‌کنندگان: احسان رسول‌اف و پیمان معادی/ تبلیغات: لوتوس پلاس.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید