قطعی سرورهای تلگرام در ایران نیز رفع شد

0
13
تلگرام - اردبیل سینما
تلگرام - اردبیل سینما

قطعی سرورهای تلگرام در ایران نیز رفع شد

قطعی تلگرام سراسری و به دلیل بروز مشکل فنی در سرور‌ها است

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: قطعی سرورهای تلگرام در ایران نیز رفع شد – از امروز صبح کاربران با قطعی تلگرام رو‌به‌رو هستند که در این مورد، اخبار ضد و نقیضی هم به گوش می‌رسد. قطعی تلگرام به شکلی است که حتی با استفاده از نرم‌افزار‌های جانبی هم امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد این مشکل ربطی به کشور ما ندارد و به دلیل فیلتر شدن تلگرام در ایران رخ نداده است. در واقع، پاول دوروف، موسس تلگرام، با انتشار توییتی اعلام کرده که این قطعی، سراسری است و به دلیل بروز مشکل در یکی از سرور‌های این پیام رسان اتفاق افتاده است و در ساعات آینده، با رفع این مشکل تلگرام مجددا در دسترس قرار خواهد گرفت.

البته در این توییت دوروف به مشکل تلگرام در اروپا اشاره کرده بود و نامی از کشور‌های دیگر از جمله ایران نبرده بود. با این حال پس از این توییت صفحه رسمی تلگرام در توییتی دیگر اعلام کرد که قطعی برق در آمستردام، باعث بروز مشکل فنی و عدم اتصال تلگرام در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا، روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع شده است. به هر حال باید منتظر ماند و دید که تلگرام در نهایت چه زمانی مجددا در دسترس قرار می‌گیرد.

هم اینک مشکل قطعی سرویس های تلگرام در ایران نیز رفع شده است. ولی صبح امروز (۱۲ اردیبهشت ۹۷) حتی با نرم افزارهای پرو–کسی نیز این امکان وجود نداشت.

آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید