تجهیز سینما استقلال برای جشنواره فجر

0
111
سینما «استقلال» تهران
سینما «استقلال» تهران

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: تجهیز سینما استقلال برای جشنواره فجر – سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» از تجهیز سینما «استقلال» به سیستم پخش دیجیتال لیزری برای میزبانی از آثار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سینما «استقلال» تهران
سینما «استقلال» تهران

سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره روند آماده‌سازی این سینما به عنوان یکی از سینماهای مردمی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: به منظور ارتقای کیفیت نمایش سینما «استقلال» تهران، همزمان با اعلام اسامی سینماهای مردمی حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، اقدام به تجهیز این سینمای باسابقه به سیستم پخش دیجیتال لیزری کردیم. از همین رو ویدیو پروژکتور لیزر فول HD با تکنولوژی DLP در سینما استقلال تهران نصب شده است.

وی ادامه داد: موسسه بهمن سبز برای همراهی بهتر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، نوسازی و ارتقای سیستم‌های نمایش سینماهای تحت مدیریت خود را در دستور کار قرار داده است و به زودی با تبدیل سینما بهمن تهران به پردیس ۴ سالنه و افتتاح آن تا پیش از شروع جشنواره، سینماهای مردمی این رویداد را رونق می‌بخشد.


موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز که از دهه ۷۰ شمسی به عنوان زیر مجموعه حوزه هنری فعالیت خود را آغار کرده، این روزها یکی از مهمترین سینماداران ایران و صاحب ۱۰۰ سالن است. بهمن سبز در نخستین روزهای تاسیس بیشتر در بخش بازرگانی فعال بود، اما از سال ۹۲ و با ایجاد تغییرات اساسی در سیاست‌گزاری حوزه هنری برای سپردن اداره سینماها به این مرکز، این موسسه فرهنگی تبلیغاتی نقشی مهم در عرصه توزیع و اکران فیلم بازی می‌کند. موسسه بهمن سبز می‌کوشد شاخص‌های ساخت و نمایش آثار سینمایی و پخش را ارتقا داده تا از این مسیر به توسعه مخاطبان و رضایتمندی آنان دست یابد. افزایش ظرفیت سینماهای حوزه هنری از طریق بازسازی، نوسازی و تجهیز سینماها، گسترش فعالیت‌های بازرگانی، ترویج نگاه تخصصی به حوزه پخش، نمایش آثاری که از نظر مضمونی با سیاست‌های کلان حوزه هنری همسو باشند و حمایت از اکران فیلم‌های مربوط به سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تولیداتی که فرهنگی اسلامی- ایرانی را ترویج می‌کنند از اولویت‌های موسسه بهمن سبز است. بهمن سبز می‌کوشد علاوه بر تبدیل شدن به یک برند در حوزه سینماداری و اکران، در جهت تقویت فرهنگ اسلامی – ایرانی و تکریم نهاد خانواده گام بردارد.

اهداف و وظایف موسسه بهمن سبز :

نوسازی، بهسازی، تجهیز و توسعه سالن‌های سینما با رعایت الگوهای استاندارد و با مشارکت با بخش خصوصی، عمومی و دولتی

پخش و توزیع فیلم‌های سینمایی

بهره‌برداری و اداره سینماهای تحت پوشش

برگزاری دوره‌های آموزشی نیروی انسانی برای بهره برداری از سینما، تبلیغات و معرفی فیلم

پژوهش و مطالعه درامور سینما  (سالن، پخش ، نمایش و…) برای بهبود خدمات و محصولات

انجام مجموعه فعالیت‌ها و عملیات بازرگانی در سینماها


کانال تلگرام سینما قدس اردبیل
https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw

وبسایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید