اکران فیلم عصبانی نیستم

0
338
فیلم سینمایی عصبانی نیستم
فیلم سینمایی عصبانی نیستم

وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد: قرارداد نمایش فیلم عصبانی نیستم رضا درمیشیان برای اکران از ۲۹ آذرماه درگروه آزاد ثبت شد. غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی درباره مصوبات جلسه دوشنبه ١٣ آذرماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: قرارداد فیلم «عصبانی نیستم» برای دو هفته آینده یعنی اکران از ٢٩ آذر ثبت شد و این فیلم در گروه آزاد اکران خواهد شد.

اکران فیلم عصبانى نیستم
اکران فیلم عصبانى نیستم

فیلم سینمایی عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۲ است که نوید محمدزاده و باران کوثری بازیگران اصلی آن هستند و در جشنواره‌ فیلم فجر همان سال به نمایش درآمد و سرانجام پس از چهار سال اکران عمومی می‌شود.

اکران فیلم عصبانى نیستم
اکران فیلم عصبانى نیستم

عصبانی نیستم داستان یک دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی ‌اخلاقی‌ های جامعه با خود تمرین می‌کند تا عصبانی نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه ‌اش را از دست ندهد.


خلاصه داستان فیلم عصبانی نیستم:

فیلم عصبانی نیستم! داستان «نوید» با نقش‌آفرینی نوید محمدزاده دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم‌آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه، با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر موردعلاقه‌اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

منبع: اردبیل سینما


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید