افزایش ۲۵ درصدی سالن‌های سینما در اصفهان

0
95
سینما سیتی سنتر اصفهان
سینما سیتی سنتر اصفهان

افزایش ۲۵ درصدی سالن‌های سینما در اصفهان

وبسایت اردبیل سینما به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری گزارش داد: افزایش ۲۵ درصدی سالن‌های سینما در اصفهان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با آغاز به کار سالن‌های نمایش پردیس مجموعه سیتی سنتر ۲۵ درصد به ظرفیت سالن‌های سینمایی استان افزوده می‌شود. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ۹ سالن در مجموعه سیتی سنتر وجود دارد که ۸ سالن آن صرفا سینما و یک سالن آمفی تئاتر است.
وی خاطرنشان کرد: ۵ سالن سینمای مدرن با ظرفیت‌های ۹۸، ۸۸، ۷۸، ۲۸۰ و ۳۲۰ نفری ۲۵ خرداد همزمان با عید سعید فطر آغاز به کار می‌نمایند و مراسم افتتاحیه رسمی این سالن‌ها در تیرماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و ۳۰ هنرمند شاخص از سراسر کشور برگزار می‌شود و ۳ سالن ۳۰، ۴۰ و ۱۸۰ نفری آن نیز تا اواخر سال ۹۷ به افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با آغاز به کار این ۵ سالن ظرفیت سینمای استان به ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: امکانات این سالن‌ها از نظر سیستم صوتی و سایر تجهیزات جنبی جز برترین سالن‌های سینمایی سطح کشور خواهد بود.
حجت‌الاسلام انصاری همچنین با بیان اینکه سینمای اصفهان با رشد ۲۰ درصد فروش طی فروردین و اردیبهشت ماه نسبت به زمان مشابه سال گذشته روند افزایشی خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: میزان فروش در فروردین و اردیبهشت ماه سال ١٣٩٧ شاهد رشدی معادل ۲۰درصد در افزایش فروش بوده است.

در کنار سرمایه گذاری چند میلیاردیِ اغلب بخش خصوصی؛ در استان اصفهان، استان اردبیل از نبود سرمایه گذار فرهنگی در امر سینما در بحران عمیقی قرار گرفته است. و تلاش هایی هم اگر باشد بیشتر به سمت دولتی تر کردن این عرصه و جدایی بیشتر سینما و مردم انجامیده است. امید داریم با دریافت نظرات کارشناسی، این موضوع را بیشتر مورد کنکاش قرار دهیم. انشااله.

آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید