استقبال عمومی از فیلمهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجراردبیل

0
26
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل

به گزارش وب سایت اردبیل سینما، استقبال عمومی از فیلمهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجراردبیل – «سید ناصر اسحاقی» امروز (۸ بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان مطبوعات استان گفت: اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان ها با هدف تحقق شعار دولت دوازدهم در رعایت عدالت فرهنگی است و شاخص در سال های اخیر با هماهنگی واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: زدودن تمرکز گرایی در جشنواره فیلم فجر و بسیاری از رویدادهای فرهنگی و به تبع آن در جشنواره ها و کارهای فرهنگی استان ها یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت در تحقق شعارها است.

اسحاقی، افزود: پنج فیلم اصلی و کودک و نوجوان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینما انقلاب اردبیل از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه اکران خواهد شد.

استقبال عمومی از فیلمهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجراردبیل – این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: همچنان امام خمینی (ره) در لحظه ورود خود سیاست کلی و نگاه به سینما را فرمودند «با سینما مخالف نیستم بلکه با فحشا مخالفیم» نشان می دهد که صنعت سینمای کشور صاحب سبک و شاخص شناخته شده ای در دنیا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عنوان کرد: پس از انقلاب ۴ سینما در مرکز استان وجود داشت اما امروز ۶ سینما در ۵ شهرستان وجود دارد و در پنج سال اخیر بیش از ۵ هزار صندلی سینما نوسازی یا تجهیز شده است.

وی، بیان کرد: کمپین «همه با هم سینما» یا «سینما با خانواده» یکی از کارهای فرهنگی پیشرو است که در سال های اخیر با هماهنگی سازمان های مردم نهاد و صاحبان سینما در استان اردبیل اجرا می شود.

اسحاقی، یادآور شد: تربیت نسل سینما رو و صاحب شناخت سینما یکی از وظایف والدین است که باید در این امر پیشرو باشند.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید