اخذ الکترونیکی آرای مردمی جشنواره فجر

0
18
علی آشتیانی پور - اخذ آرای مردمی جشنواره فیلم فجر الکترونیکی شد
علی آشتیانی پور - اخذ آرای مردمی جشنواره فیلم فجر الکترونیکی شد

اخذ آرای مردمی جشنواره فیلم فجر الکترونیکی شد

اخذ الکترونیکی آرای مردمی جشنواره فجر

وبسایت اردبیل سینما: مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: این دوره از جشنواره ثبت آرای مردمی به صورت الکترونیکی خواهد بود.

علی آشتیانی‌پور مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر درباره قراردادن پنجره‌ای در سینما تیکت با عنوان آرای مردمی در بخش لینک سی و ششمین جشنواره فیلم فجر این سایت توضیح داد : خانه سینما مدیریت صیانت از آرای مردمی را عهده‌دار است و مانند سال‌های گذشته این امر خطیر را عهده دار خواهد بود و سینماتیکت به عنوان زیرمجموعه خانه سینما در خدمت رای گیری آرای مردمی خواهد بود  و در این امر ما را یاری می‌کند.

وی درباره نحوه رای گیری آراء مردمی به این توضیح بسنده کرد: بلیت‌های سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر که آماده می‌شوند،دارای  کدهای خاصی هستند  که از طریق الکترونیکی کدها توسط مخاطبان ثبت می‌شود . این دوره از جشنواره ثبت  آرای مردمی  به صورت الکترونیکی خواهد بود و دیگر به صورت دستی آراء مردمی اخذ نمی‌شود.

بنابراین گزارش، سایت «سینماتیکت» در روزهای گذشته  از صفحه سی‌ و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کرد و در این صفحه قابلیت‌ها جمع آوری آرای مردمی در آن تعبیه شده است.

اخذ آرای مردمی جشنواره فیلم فجر الکترونیکی شد - گروه بندی فیلم های جشنواره فیلم فجر
اخذ آرای مردمی جشنواره فیلم فجر الکترونیکی شد – گروه بندی فیلم های جشنواره فیلم فجر

سال گذشته در سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر قرار بود آرای مردمی فجر برای اهدای سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم به صورت الکترونیکی دریافت شود؛ اما به یکباره این تصمیم تغییر کرد و مانند سال‌های گذشته آراء به صورت دستی از طریق صندوق های قرارداده شده در سینماهای مردمی، دریافت شد.

https://telegram.me/CinemaGhodsArdabil

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید