احتمال تکرار انتخابات شورای صنفی اکران

0
21
طباطبایی‌نژاد:اختلافی باخانه سینما نداریم؛ احتمال تکرارانتخابات شورای صنفی اکران
طباطبایی‌نژاد:اختلافی باخانه سینما نداریم؛ احتمال تکرارانتخابات شورای صنفی اکران

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: احتمال تکرار انتخابات شورای صنفی اکران – بیشتر از زمانی که انتظار می رفت طول نکشید تا ارشاد از موضع خود عقب نشینی کرد و معاون نظارت و ارزشیابی برخلاف پافشاری های گذشته، امروز در گفت و گو با مهر از مواضع قبلی اش کوتاه بیاید او گفته که برای رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده و رسیدن به آرامش، منعی برای تکرار انتخابات شورای صنفی نمایش وجود ندارد! این یعنی تمام تصمیم ها و انتصابات نقش بر آب شده است!

این تعییرات نشان می دهد که رایزنی های پشت سر، برخلاف تصورات آقای معاون، تعیین کننده تر و سنبه ها پر زورتر هستند!

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفت و گو با مهر درباره برگزار نشدن جلسه امروز ۲۸ اردیبهشت شورای صنفی نمایش که پیش‌تر اعلام شده بود با ترکیب جدید اعضا برگزار حواهد شد، گفت: ما برای اینکه فضای سینما آشفته و مشوش نباشد، تصمیم داریم همه چیز در آرامش برگزار شود و پیرو قرارهایی که با دوستان‌مان در خانه سینما گذاشته‌ایم و برای اینکه سوتفاهمات برطرف شود، جلسه امروز را کنسل کردیم.

وی افزود: تا زمانی که این سوءتفاهمات به طور کامل حل شود، گفتگوها را ادامه می‌دهیم و بعد از آن جلسات شورای اکران برگزار خواهد شد.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: هیچ‌وقت هیچ اختلافی بین سازمان سینمایی و خانه سینما نبوده است؛ این موضوع را هم آن‌ها می‌دادند و هم ما. فقط یک سوءتفاهم پیش آمده که ظرف یکی دو روز آینده به طور کامل برطرف می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: ما به دنبال تحمیل چیزی نیستیم هرچند همچنان معتقدیم که انتخابات برگزار شده برای انتخاب دبیر شورای صنفی نمایش کاملا قانونی بوده است.

وی تاکید کرد: اگر دوستان فکر می‌کنند با تجدید آرا اطمینان ‌خاطر حاصل می‌شود، انتخابات شورای صنفی نمایش را تکرار می‌کنیم. انتخابات برگزار شده قانونی بود و از نظر ما تکرارش لازم نیست، ولی اگر دوستانی هستند که فکر می‌کنند خیالشان با این اتفاق راحت می‌شود، از نظر ما هیچ مانعی ندارد و انتخابات شورای صنفی نمایش را مجددا برگزار می‌کنیم. هدف ما ایجاد آرامش در سینما است.


💠کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:
https://t.me/CinemaGhodsArdabil

💠وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید