افتتاح جشنواره فیلم فجر در اردبیل

0
89
گشایش جشنواره فیلم فجر در اردبیل
گشایش جشنواره فیلم فجر در اردبیل

به گزارش وبسایت اردبیل سینما و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل: افتتاح جشنواره فیلم فجر در اردبیل – در آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که با حضور علی نواد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل؛ علی ملااحمدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری و نیز پیشکسوتان و هنرمندان سینما و علاقه مندان به هنر در سینما قدس اردبیل برگزارشد، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل با اشاره به نقش سینما در توسعه فرهنگی کشورها، از سینما به عنوان چهارراه توسعه ملت ها یاد کرد و گفت: سینما با قدرتی که دارد، می تواند شکوفایی فرهنگ کشورها را رقم زند.

آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سینما قدس اردبیل برگزارشد.

گشایش جشنواره فیلم فجر در اردبیل
گشایش جشنواره فیلم فجر در اردبیل
سینما قدس اردبیل - جشنواره فیلم فجر - سومین دوره استانی
سینما قدس اردبیل – جشنواره فیلم فجر – سومین دوره استانی
سینما قدس اردبیل - جشنواره فیلم فجر
سینما قدس اردبیل – جشنواره فیلم فجر
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل - تقدیر از کریم عظیمی
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل – تقدیر از کریم عظیمی
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل - حضور مسئولین در افتتاح
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل – حضور مسئولین در افتتاح
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل - اسحاقی و نواداد
افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اردبیل – اسحاقی و نواداد

وی برگزاری جشنواره فیلم فجر را یکی از تلاش ها و اقدامات مناسب برای ترویج صنعت سینما در کشور عنوان کرد و گفت: این جشنواره بستر خوبی برای تکریم تلاش های هنرمندان و دست اندرکاران سینما و تولید و نمایش آثار فاخذر و ارزشی است.
اسحاقی با اعلام اینکه استان اردبیل تا کنون موفق به برگزاری سه دوره از جشنواره فیلم فجر شده است، گفت: امسال، سینما قدس اردبیل میزبان علاقه مندان به سینما برای تماشای فیلم های این جشنواره خواهد بود.

وی گفت: امسال در دو بخش سودای سیمرغ و سیمرغ و پروانه ها ١۶ فیلم در سانس های مختلف به نمایش در می آیند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه تماشای فیلم های بخش سیمرغ و پروانه ها برای کودکان و دانش آموزان رایگان خواهد بود، گفت: در کنار فیلم های جشنواره، آثار منتخب و برگزیده هنرمندان و فیلم سازان استان هم به نمایش در خواهند آمد.
در این مراسم از کریم عظیمی و هایده مرادی، دو فیلم ساز اردبیلی که حضوری موفق در جشنواره های داخلی و خارجی داشته اند تجلیل شد. همچنین در این مراسم عظیم دادفرمایی از پیشکسوتان حوزه فیلم و سینما، ودودآقامحمدیان و محمد علیزاده از فعالان تاثیرگذار در برنامه های فرهنگی و سینمایی و نیز علی ملا احمدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل برای همرای موثر و سازنده در برگزاری جشنواره ها و محافل فرهنگی و سینمایی قدردانی شد.

در پایان این مراسم ضمن نمایش فیلم «٩٩٩٩٩٩٩٩٩» ساخته کریم عظیمی از هنرمندان استان، فیلم سینمایی«هایلایت» ساخته اصغر نعیمی به نمایش در آمد.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل – وبسایت اردبیل سینما


آدرس وبسایت سینما قدس اردبیل: http://www.cinemaghods.com/

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید