کارگردان فیلم جدید جیمز باند

0
70
کمپانی MGM به دنبال کارگردان فیلم Steve Jobs، برای کارگردانی فیلم James Bond
کمپانی MGM به دنبال کارگردان فیلم Steve Jobs، برای کارگردانی فیلم James Bond

کارگردان فیلم جدید جیمز باند

MGM به دنبال کارگردان فیلم استیو جابز، برای کارگردانی جیمز باند

طبق جدیدترین گفته‌ها به نظر می‌رسد سازندگان مجموعه جیمز باند به دنبال دنی بویل برای کارگردانی فیلم بعدی جیمز باند هستند.

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: براساس جدیدترین اخبار منتشر شده گفته می‌شود کمپانی ام‌جی‌ام به دنباله دنی بویل، کارگردان فیلم سینمایی میلیونر زاغه‌نشین (Slumdog Millionaire)، برای نسخه بعدی از مجموعه جیمز باند هستند.

کارگردان فیلم جدید جیمز باند
کارگردان فیلم جدید جیمز باند

به گزارش ورایتی، دنی بویل نفر اول در لیست ام‌جی‌ام است اما هنوز هیچ پیشنهادی به وی ارائه نشده است. همچنین گفته شده که بویل به انجام این پروژه تمایل دارد و همیشه دوست داشته فیلمی از جیمز باند را کارگردانی کند. ام‌جی‌ام از سال ۲۰۱۲ و فیلم اسکای‌فال (Skyfall) به دنبال بویل بوده‌اند. بویل هم به جای آن افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ را کارگردانی کرد.

برخی دیگر از کارهای بویل عبارتند از ۱۲۷ ساعت (۱۲۷ Hours)، طلوع خورشید (Sunshine)، استیو جابز (Steve Jobs) و ۲۸ روز بعد (۲۸ Days Later). فیلم بعدی جیمز باند قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹  (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود و دنیل کریگ نیز دوباره نقش اصلی را در آن ایفا خواهد کرد.


جیمز باند نام شخصیت داستانی جاسوسی می‌باشد که در سال ۱۹۵۲ توسط نویسندهٔ انگلیسی، یان فلمینگ خلق شده است و در دوازده رمان، دو داستان کوتاه و مجموعه‌ای از فیلمهای سینمایی حضور می‌یابد. در مجموعهٔ داستان‌های جیمز باند، وی مأمور کارکشتهٔ سازمان مخفی MI6 انگلیس می‌باشد و شمارهٔ ویژهٔ سازمانی او و نام رمز خاصش “۰۰۷” است.

تاکنون ۲۶ فیلم از مجموعهٔ فیلم‌های جیمز باند ساخته شده است که ۲۴ فیلم آن ساخت شرکت ای‌اوان و ۲ فیلم دیگر سازنده‌شان غیر از شرکت ای‌اوان است و بیست و پنجمین فیلم از این سری که شبح نام دارد که در اواخر سال ۲۰۱۵ انتشار یافت.

منبع: زومجی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید