پردیس سینمایی اطلس مشهد

0
445
دکوراسیون داخلی سینما اطلس مشهد
دکوراسیون داخلی سینما اطلس مشهد

پردیس سینمایی اطلس مشهد

عکس های پردیس سینمایی اطلس مشهد را حتماً ببینید

مالک سینما: موسسه فیلمیران (علی سرتیپی)

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: پردیس سینمایی اطلس مشهد – پردیس سینمایی اطلس، متشکل از ۱۱ سالن‌ مدرن و پیشرفته با حدود ۱۱۰۰ صندلی می‌باشد که برای اولین بار در ایران شامل ۳ سالن اختصاصی VIP و… طراحی و اجرا گردیده است. ظرفیت سالن‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

ردیفشماره سالنظرفیت به صندلی
۱سالن یک۷۹
۲سالن دو۱۹۵
۳سالن سه۷۵
۴سالن چهار۱۴۲
۵سالن پنج۱۶۸
۶سالن شش۱۱۸
۷سالن هفت۱۴۴
۸سالن هشت۵۵
۹سالن نه۲۲
۱۰سالن ده۱۳
۱۱سالن یازده۲۲

کلیه سالن‌ها مجهز به سیستم نمایش دیجیتال و صدای دالبی می‌باشند. از دیگر امکانات جنبی، قرار گرفتن فودکورت شامل ۱۷ مجموعه غذایی معتبر با تنوع بسیار زیاد است که در برگیرنده کلیه ذائقه های غذایی میهمانان می باشد.

پردیس سینمایی اطلس مشهد
پردیس سینما اطلس مشهد

این امکانات ویژه و منحصر بفرد در کنار کیفیت طراحی معماری داخلی و امکانات جانبی پیش‌بینی شده، بی‌تردید پردیس سینمایی اطلس را در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یکی از برترین سینماهای کشور خواهند نمود. پردیس سینمایی که تلاش دارد تا با اکران برترین فیلم‌های روز سینما و حضور بازیگران و عوامل فیلم و جلسات نقد و بررسی آثار سینمایی، در محیطی در خور شان علاقه‌مندان، به بهترین شکل پاسخگوی نیاز رو به رشد آنها باشد.

آماده سازی ١١ سالن پردیس اطلس مشهد انجام شده و با هماهنگی های صورت گرفته در ١٣ بهمن ماه این سالن‌ها آماده بهره‌برداری می‌شوند.

تمامی سالن‌های پردیس سینمایی اطلس، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی مشهد و شهرستان‌های کشور، مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری است. این مجموعه سینما دارای سه سالن مبله Vip و یک سالن با ظرفیت ٢٠٠ صندلی، مخصوص نمایش آماده شده است.

نشانی: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، میدان حافظ، نبش کوشش ۳۹، بزرگ بازار اطلس.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید