همکاری دوباره پریناز ایزدیار با سعید روستایی

0
399
خانم پریناز ایزدیار - بازیگر سینما
خانم پریناز ایزدیار - بازیگر سینما

همکاری دوباره پریناز ایزدیار با سعید روستایی کارگردان فیلم «ابد و یک روز»

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: همکاری دوباره پریناز ایزدیار با سعید روستایی – پریناز ایزدیار که با بازی در «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد، در دومین فیلم روستایی هم مقابل دوربین می‌رود. او امروز به عنوان بازیگر «متری شیش و نیم» معرفی شد.

همکاری دوباره پریناز ایزدیار با سعید روستایی – به گزارش سی نت، ایزدیار این روزها فصل سوم «شهرزاد» را در حال پخش دارد و اخیرا با فیلم «خوک» ساخته مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین حاضر بود.

«متری شیش و نیم» برای دریافت مجوز ساخت با تهیه کنندگی پیمان معادی از وزارت ارشاد با مشکل مواجه شد و بعد از تغییر تهیه کننده و حضور جمال ساداتیان پروانه ساخت گرفت. قرار بود فیلمبرداری اوایل زمستان آغاز شود اما هفته گذشته ساداتیان اعلام کرد تاخیر در صدور پروانه ساخت باعث شده برخی بازیگران مورد نظر با پروژه‌های دیگر قرارداد ببندند و به همین دلیل فیلمبرداری سال آینده آغاز می‌شود.

پریناز ایزدیار
پریناز ایزدیار

پیش از این حضور پیمان معادی و نوید محمدزاده در ساخته جدید روستایی قطعی شده بود و انتخاب سایر بازیگران فیلم ادامه دارد. این در حالی‌ست که در مقاطعی از حضور امیر جدیدی و شهاب حسینی در این فیلم اخباری منتشر شده بود.


معرفی مختصر پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید