موافقت سینماداران با بلیت نیم‌بهای دو فیلم

0
10
اردبیل سینما - سینماهای ایران
اردبیل سینما - سینماهای ایران

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: موافقت سینماداران با بلیت نیم‌بهای دو فیلم – مابه‌التفاوت بلیت توسط دولت پرداخت نمی‌شود.

موافقت سینماداران با بلیت نیم‌بهای دو فیلم – سخنگوی انجمن سینماداران ضمن بیان اینکه مخالفت ابتدایی سینماداران با بلیت نیم‌بها سینما سوتفاهم بوده، از موافقت انجمن سینماداران برای فروش بلیت نیم‌بها دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف۲» در سه روز اول اکران خود در سینماها خبر داد.

فیلم سینمایی خوب بد، جلف 2
فیلم سینمایی خوب بد، جلف ۲

محمدرضا صابری در گفتگو با ایلنا در این باره بیان کرد: دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف۲» درخواست داشتند که در سه روز ابتدایی به صورت نیم‌بها اکران شوند که انجمن سینماداران نیز با این موضوع موافقت کرد. البته اگر فیلم‌های دیگر نیز چنین درخواستی داشته باشند، این موضوع برای آنها نیز در نظر گرفته می‌شود.

وی همچنین درباره اعتراض ابتدایی برخی از سینماداران با نیم بها شدن سینما بیان کرد: در ابتدا سوتفاهمی در این زمینه به وجود آمده بود اما اکنون چنین مخالفتی از سوی انجمن سینماداران وجود ندارد.

صابری در پاسخ به این پرسش که آیا مابه‌‌التفاوت بلیت سینما در سه روز ابتدایی توسط دولت پرداخته می‌شود، اظهار داشت: چنین تصمیمی گرفته نشده است.

بر اساس تصمیم پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان دو فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و فیلم‌هایی که از زمان اکران آنها در سینما باقی مانده، از اول تیرماه به عنوان اولین فیلم‌های اکران امسال روی پرده سینماها می‌روند.


💠کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:
https://t.me/CinemaGhodsArdabil

💠وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید