سینما قدس اردبیل اولین بار میزبان جشنواره فجر شد

0
299
سینما قدس اردبیل - دستگاه آپارات فیلم 35 میلیمتری
سینما قدس اردبیل - دستگاه آپارات فیلم 35 میلیمتری

این رویداد، در تاریخ سینمای اردبیل ماندگار شد

خبر آرشیوی – تاریخ خبر: ۰۹ بهمن ماه ۱۳۹۲

وبسایت اردبیل سینما: سینما قدس اردبیل برای اولین بار میزبان جشنواره فجر شد – سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از علاقه‌مندان به هنر هفتم سینما خواست تا برای دیدن فیلم‌های منتخب جشنواره فجر بلیط رزرو کنند. همزمان با ۱۲ استان دیگر از ۱۵ تا ۲۵ بهمن ماه اردبیل نیز میزبان بخش سودای سیمرغ سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود که در سینما قدس اردبیل به نمایش درمی‌آید.

سینما قدس اردبیل برای اولین بار میزبان جشنواره فیلم فجر شد – علی چشمه‌نوردر جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینماهای اردبیل اظهار داشت: همزمان با ۱۲ استان دیگر از ۱۵ تا ۲۵ بهمن ماهخواهد بود که در سینما قدس اردبیل به نمایش درمی‌آید.

سردرب سینما قدس اردبیل
سردرب سینما قدس اردبیل

وی تصریح کرد: قرار است این فیلم‌ها از سوی هنرمندان و تماشاگران در قالب فرم‌های تهیه شده ارزیابی شود تا در ۲۸ بهمن ماه آیین اختتامیه این برنامه از فیلم‌های منتخب تجلیل شایسته صورت بگیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری قسمتی از این جشنواره در استان اردبیل و همچنین اجرای طرح «سلام سینما» زمینه و فرصتی فراهم آید تا مخاطبان هنر هفتم در اردبیل با سینماها آشتی کرده و روابط خود را تقویت کنند.

سینما قدس اردبیل برای اولین بار میزبان جشنواره فجر شد – سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در جشنواره فیلم فجر در موضوعات مختلف و به همت هنرمندان برجسته کشور آثاری تهیه شده و به نمایش گذاشته شده است، افزود: سهم استان اردبیل از برپایی این جشنواره فیلم‌های منتخب بخش سودای سیمرغ است که شامل فیلم‌های جدید ایرانی سیل مخاطبان را به سمت سینما می‌کشاند تا آنها بتوانند از این فضای فرهنگی و هنری بهترین استفاده را ببرند.

چشمه‌نور ادامه داد: ما برای گروه‌های مختلف دانشجویی، هنرمندان و اصحاب رسانه تخفیفات ویژه در ارائه بلیط انجام می‌دهیم و علاقه‌مندان می‌توانند از هم اکنون برای رزرو بلیط اقدام کرده و با سینما قدس ارتباط برقرار کنند.

این مسئول در مورد اجرای طرح سلام سینما نیز عنوان کرد: این طرح فردا در دو سینمای فعال استان اردبیل قدس و انقلاب انجام می‌شود و علاقه‌ مندان می‌توانند به صورت رایگان از دو فیلم جدید که هم اکنون در این دو سینما در حال اکران است به صورت رایگان دیدن کرده و از لذت مشاهده فیلم در سینما بی‌بهره نمانند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: برای خارج کردن سینماها از حالت رکود آنچه که مهم و جدی به نظر می‌رسد اجرای طرح‌های مختلف ترغیبی و تشویقی برای حضور مردم در سینما است که قطعاً در سال آینده این طرح‌ها در دستور کار سازمان سینمایی کشور قرار دارد.

به گزارش فارس، چشمه‌نور در پایان سخنان خود از مجهز شدن دو سینمای استان به سیستم دیجیتالی خبر داد و گفت: این کار با مشارکت و حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و چند روزی است که نمایش فیلم در این دو سینما به روش سیستم دیجیتالی انجام می‌شود.

منبع: ساوالان خبر | تاریخ خبر: ۰۹ بهمن ماه ۱۳۹۲

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید