دمیین چیزل سریال موزیکال «ادی» را می‌سازد

0
113
دمیین چیزل - در فیلم لالالند
دمیین چیزل - در فیلم لالالند

دیمین چیزل سریال موزیکال «ادی» را برای نتفلیکس می‌سازد

وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: دیمین چیزل کارگردان برنده اسکار فیلم موزیکال «لا لا لند» هم به صف فیلمسازانی پیوست که با آغاز عصر طلایی تلویزیون نتوانسته‌اند در برابر وسوسه سریال‌سازی مقاومت کنند. شزل ۳۲ ساله قصد دارد با همکاری شبکه آنلاین «نتفلیکس»، دو قسمت از سریال موزیکالی به نام «ادی» (The Eddy) را مقابل دوربین ببرد. ماجراهای این سریال هشت قسمتی در پاریس امروز می‌گذرد و شزل علاوه‌بر کارگردانی، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی بر ساخت کل قسمت‌های سریال نظارت خواهد داشت.

دمیین چیزل در پشت صحنه فیلم ویپلش
دمیین چیزل در پشت صحنه فیلم ویپلش

خط اصلی داستان حول محور یک کلوپ جاز و گروه نوازندگان ثابتش و صاحبان کلوپ و شهر پرآشوبی که احاطه‌شان کرده، شکل می‌گیرد. تصویربرداری این سریال در فرانسه انجام می‌شود و دیالوگ به سه زبان فرانسوی، انگلیسی و عربی نوشته خواهد شد. جک ثورن نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس انگلیسی برنده پنج جایزه بفتا – از جمله برای نویسندگی دو سریال «گنجینه ملی» و «این انگلستان است» – این روزها مشغول نگارش متن سریال «ادی» است.

همچنین گلن بالارد آهنگساز برنده شش جایزه گرمی، ساخت قطعات اصلی موسیقی این سریال هشت قسمتی را بر عهده دارد. آلن پول تهیه‌کننده برنده جایزه تلویزیونی امی که سریال‌های «اتاق خبر» و «شش فوت زیر زمین» را در کارنامه دارد، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با این پروژه همکاری خواهد داشت.

با قطعی شدن نخستین همکاری شزل و «نتفلیکس»، کارگردان ۳۲ ساله امریکایی به صف فیلمسازان سرشناسی پیوسته که در سال‌های اخیر با این غول پخش آنلاین همکاری کرده‌اند، از جمله برادران کوئن، مارتین اسکورسیزی، ایوا دوورنای، دیوید فینچر و شاندا رایمز.

اریک بارمک یکی از مدیران نتفلیکس که این روزها در جشنواره فیلم ونیز حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار «ورایتی» توضیح داد این سریال به واکاوی رابطه میان صاحبان امریکایی و فرانسوی-عرب یک کلوپ جاز می‌پردازد. بارمک همچنین یادآور شد این پروژه تلویزیونی با حضور بازیگران و عوامل فرانسوی مقابل دوربین می‌رود و حتی احتمال دارد بعضی از قسمت‌ها توسط سازندگان فرانسوی کارگردانی شود. به گفته بارمک، حال و هوای این سریال چیزی مابین اولین فیلم بلند شزل «ویپلش» و درام موزیکال «لا لا لند» خواهد بود.

رایان گاسلینگ - اما استون - در فیلم لالا لند
رایان گاسلینگ – اما استون در فیلم لالا لند

شزل هم در واکنش به خبر تولید این سریال گفت: «همیشه رویای فیلمبرداری در پاریس را داشتم، در نتیجه بسیار هیجان‌زده‌ام که قرار است این سریال را با همکاری نتفلیکس به سرانجام برسانیم.»

نتفلیکس امسال با درام عاشقانه «روح‌های ما در شب» که با بازی رابرت ردفورد و جین فوندا مقابل دوربین رفته است، در هفتاد و چهارمین جشنواره ونیز حضور دارد. این فیلم جمعه گذشته در لیدو برای اولین‌بار اکران جهانی شد.

منبع: نتفلیکس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید