مشاهده فتوکلیپ اختتامیه جشنواره فجر اردبیل

0
16

برگزاری اختتامیه جشنواره فجر اردبیل در بهمن ماه ۹۶  – دانلود و مشاهده فتوکلیپ اختتامیه جشنواره فیلم فجر اردبیل بهمن ۹۶ + خبر اختتامیه

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: مشاهده فتوکلیپ اختتامیه جشنواره فجر اردبیل – مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل ساعت ۱۸ روز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید.

برنامه نمایش فیلمهای جشنواره فیلم فجر استان اردبیل

در این مراسم، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر که با حضور خانواده های اصحاب فرهنگ و هنر در سینما قدس اردبیل برگزار شد، با اعلام اینکه با برگزاری این جشنواره و زمینه سازی برای تجهیز و تکمیل سینماها، حال سینمای استان اردبیل خوب و مطلوب است، از برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان رویدادی مبارک در کشور یاد کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر، ویترین و نمایشگاه آثار جدید سینماگران کشور است.

وی با اعلام اینکه استان اردبیل با برگزاری سه دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر، نشان داده است که از حرکت های خوب فرهنگی و هنری استقبال می کند، با اشاره به استقبال خوب اردبیلی‌ها از فیلم‌های به نمایش در آمده در روزهای ۱۳تا ۲۲بهمن، گفت: در مجموع بیش از ۱۰ هزار نفر از اهالی استان از این جشنواره استقبال کردند که این حرکت ارزشمند جای قدردانی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه فیلم های بخش کودک و نوجوان این جشنواره با استقبال خانواده ها، مدارس و کودکان و نوجوانان همراه بود، افزود: با توجه به استقبال پرشور کودکان و نوجواناناز فیلم‌های این بخش، در برخی از روزهت، سانس فوق‌العاده برگزار شد. وی با اعلام اینکه در مجموع پنج هزار نفر به تماشای فیلم‌های بخش کودک و نوجوان نشستند، آموزش و پرورش استان نقش بسزایی در همراهی کودکان و نوجوانان برای تماشای فیلم های این بخش داشت.

اسحاقی با بیان اینکه نسبت به دوره های قبلی، استقبال مردم اردبیل از فیلم‌های به نمایش درآمده، خوب و شایسته قدردانی است، اظهار داشت: جشنواره فجر همچنین فرصت آشتی مردم با سینما را فراهم ساخت.

وی با اعلام اینکه اکران فیلم‌های کوتاه در خود استان به صورت ابتکاری اجرا شد، از همراهی های اعضای ستاد برگزاری قدردانی کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل تصریح کرد: به طور میانگین در هر سانس فیلم ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر و در برخی سانس‌ها تا ۵۰۰ نفر به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند که در مجموع با احتساب کمترین میزان تماشاگر هر سانس ۱۰ هزار نفر از اردبیل توانستند از فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف دیدن کنند. در این مراسم از تعدادی از عوامل اجرایی جشنواره تجلیل و فیلم مصادره به نمایش درآمد.


لینک کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://telegram.me/CinemaGhodsArdabil

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید